Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kvarglömd våtis i Apelviken Torsdag 28/8
-
Kvarglömd våtis i Apelviken Torsdag 28/8
Publicerad av johnk på 3 september, 2008 vid 08:27Glömde min ION 4/3 hängandes på tork på parkeringen i Apelviken i Torsdags. Någon som tog med sig den då eller senare?
*fryser*
johnk svarade 16 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 8 Svar -
8 Svar
-
Den kanske rent utav hänger kvar? Antar att det är läjet som gäller imorgon, men finns det någon där nere som kan vara bussigt att köra förbi Apelvikens parkering imorgon och se om den är kvar?
-
Andy*
Gäst3 september, 2008 vid 20:50Kom precis hem från Avik nu och såg denna tråden, om du menar det grå huset där man kan hyra rum (väst på stranden) så hängde där en våtdräkt såg jag på en ”mattpiskar” liknande ställning. Ligger ju i anslutning till parkeringen/spoten där vindsurfarna går ner, jaja hoppas du hittar den!
-
@Andy* 496578 wrote:
Kom precis hem från Avik nu och såg denna tråden, om du menar det grå huset där man kan hyra rum (väst på stranden) så hängde där en våtdräkt såg jag på en ”mattpiskar” liknande ställning. Ligger ju i anslutning till parkeringen/spoten där vindsurfarna går ner, jaja hoppas du hittar den!
Jag tror inte detta är samma ställe som jag hängde upp min. Antar att du menar där man kör förbi när man är på väg bort till kite-spoten? Nej, detta var vid den parkeringen som ligger längst öster ut, utanför stugorna. Jag hängde den på trästaketet som avgränsar parkeringen mot stranden.
Nån kan väl ha flyttat den iofs, men inte så långt bort kanske. Tack ändå!
Logga in för att svara.