Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kvarglömd våtis i Apelviken Torsdag 28/8

• Kvarglömd våtis i Apelviken Torsdag 28/8

Publicerad av johnk på 3 september, 2008 vid 08:27

Glömde min ION 4/3 hängandes på tork på parkeringen i Apelviken i Torsdags. Någon som tog med sig den då eller senare?

*fryser*

johnk svarade 16 år, 5 månader sedan 2 Medlemmar · 8 Svar
  • 8 Svar
  • johnk

Medlem
    3 september, 2008 vid 19:45

Den kanske rent utav hänger kvar? Antar att det är läjet som gäller imorgon, men finns det någon där nere som kan vara bussigt att köra förbi Apelvikens parkering imorgon och se om den är kvar?

• mat

Medlem
    3 september, 2008 vid 19:57

kan köra förbi imorgon vid 11.00 och kolla

/Mat

• Andy*

Gäst
    3 september, 2008 vid 20:50

Kom precis hem från Avik nu och såg denna tråden, om du menar det grå huset där man kan hyra rum (väst på stranden) så hängde där en våtdräkt såg jag på en ”mattpiskar” liknande ställning. Ligger ju i anslutning till parkeringen/spoten där vindsurfarna går ner, jaja hoppas du hittar den!

• johnk

Medlem
    3 september, 2008 vid 21:24

@Andy* 496578 wrote:

Kom precis hem från Avik nu och såg denna tråden, om du menar det grå huset där man kan hyra rum (väst på stranden) så hängde där en våtdräkt såg jag på en ”mattpiskar” liknande ställning. Ligger ju i anslutning till parkeringen/spoten där vindsurfarna går ner, jaja hoppas du hittar den!

Jag tror inte detta är samma ställe som jag hängde upp min. Antar att du menar där man kör förbi när man är på väg bort till kite-spoten? Nej, detta var vid den parkeringen som ligger längst öster ut, utanför stugorna. Jag hängde den på trästaketet som avgränsar parkeringen mot stranden.

Nån kan väl ha flyttat den iofs, men inte så långt bort kanske. Tack ändå!

• johnk

Medlem
    3 september, 2008 vid 21:25

@Mat 496553 wrote:

kan köra förbi imorgon vid 11.00 och kolla

/Mat

Supernajs!
    Det är kanske bra idé att posta detta hos windsurfarna också. Det var några där den dagen.

• mat

Medlem
    4 september, 2008 vid 21:47

@johnk 496591 wrote:

Supernajs!
    Det är kanske bra idé att posta detta hos windsurfarna också. Det var några där den dagen.

Har nån plockat den tidigare? Var där vid 11 men såg ingenting.

/Mat

• johnk

Medlem
    4 september, 2008 vid 22:29

@Mat 496943 wrote:

Har nån plockat den tidigare? Var där vid 11 men såg ingenting.

/Mat

Ingen som har hört av sig till mig eller här iaf 🙁
    Tack för kollen! Blir att laga torrdräkten fort som attan och börja köra med den istället.

• johnk

Medlem
    24 september, 2008 vid 23:02

*bump*

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kvarglömd våtis i Apelviken Torsdag 28/8

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.