Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › KVARGLÖMDA GREJOR I BJÖRKVIK IGÅR KVÄLL
-
KVARGLÖMDA GREJOR I BJÖRKVIK IGÅR KVÄLL
Publicerad av ath på 16 september, 2004 vid 07:55La mastfotsskydd (orange) och bomnocksskydd (svart/vitt) på taket igår och drog iväg. Blåste troligen av redan vid handikapparkeringen längst ner.
De var borta i morse. Har någon tagit hand om dem? T ex ni i VOLVON som var kvar sist?
Anders
tel 0709-777 326
ath@msa.sediil svarade 20 år, 2 månader sedan 7 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Och jag glömde en segelbag, Gun Groove orange-svart. Någon som plockat med sig? /Daniel
-
Menar inte att låta dryg men hur glömmer man en segelbag men får med sig seglet?
-
Man riggar, glömmer bagen ute på backen, stannar ute på vattnet till det är sent och märker sedan att bagen inte är kvar när man ska rigga ner. Lätt som ena plätt änna! Eftersom nästan alla stuckit när jag kom in antar jag att någon har tagit med sig bagen. Någon som vet?
Jag frågade två herrar som promenerade förbi i mörkret, de trodde jag menade “nån slags vadderingsskydd”, pekade bortåt och sade att “de tog dom som åkte före dig”. Tror det var volvon det.
-
“”nån slags vadderingsskydd”, pekade bortåt och sade att “de tog dom som åkte före dig”. Tror det var volvon det. “
de låter som mina grejor, need it badly i eftermiddag
Volvoraggare hör av er
-
Hittade en segelbag i skogen i Björkvik igår kväll. Ska troligtvis dit på igen på lördag så jag kan ta med den då eller så kan jag lämna den på Skidsport i Bromma.
-
Många som ska till björkvik i helgen?
Ser nästan ut att bli som i söndags o då var det ju en hel del där. -
Ja, det ser tokbra ut både lördag och söndag så det känns givet att åka ner!
-
ner för dig kanske. upp för mig iallafall.
Nästan jobbigt att det blåser så här mkt på en gång. skulle behöva en ledig dag för att få lite plugg gjort men surfa måste man ju bara. Ses väl där åtminstone ngn av dagarna.
svårt att välja vilken som är bäst men lördag ser snäppet vassare ut på foreca. -
Gött, ta med den på lördag och ses vi inte då kan du lämna in den i Bromma. Vem är du då? Jag kör en knallgul Starboard och ett Groove utan bag..
Tack! /D
-
Volvoraggarna kan man lita på… mycket riktigt låg mastskyddet nere vid handikapp parkeringen, men bomskyddet fick du faktiskt med dig hela vägen upp för backen!
Det är i goda händer för tillfället i sundbyberg, men det blir förmodligen björkvik hela helgen.
Ring 0705793026 (simon)
mvh. -
Jag kör en svart SAAB, har en orange Fanatic och ett gammalt ART race-segel. Lämnar bagen vid staketets slut vid riggområdet när jag kommer och tar med den till Bromma om ingen hämtat den när jag åker hem.
-David, 070-3424871 -
Daniel, har lämnat segelbagen på Skidsport men dom sa att dom inte kunde ha den liggande mer än någon vecka så det är bäst att du försöker ta dig dit denna veckan.
-David
Logga in för att svara.