Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Kvarglömda prylar i svlnäs

• Kvarglömda prylar i svlnäs

Publicerad av ollefax på 22 maj, 2005 vid 08:45

Hittar inte min pump och mina våtskor sen i fredags. Någon som sett om de ligger kvar i svalnäs? (Jobbigt att åka framochtillbaka utan resultat)

junior svarade 19 år, 11 månader sedan 3 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • bohn2fly

Medlem
    22 maj, 2005 vid 11:36

Hehe, Olle då…Men ingen kan ju vara värre än Björno på Öland Kristiflygare:
    Bom med linor, sele och flytväst grin.gif

/P

• ollefax

Medlem
    22 maj, 2005 vid 15:07

advance chickenloopen också, den har jag i min bil fortfarande…

Nej allvarligt talat, om någon ser dem så får de gärna ta med dem, jag kommer inte till svalnäs på ett tag, men kan komma och hämta dem senare.

• junior

Medlem
    22 maj, 2005 vid 17:41

tjenare olle!

var ute och surfa med dig på svalnäs den dagen. En polare som åkte hem senare hitta lite prylar men jag vet inte vad det var för något.

Står såhär på lidkopingsurf.com
    ”kvar glömda saker på svalnäs strand den 19 har de saker här hemma i vara ….. ni kan väl kontakta mig på telen om ni vet om att ni glömt något …….0708-711424 Mvh tobbe/micke”

nummret går till tobbes mobil, hälsa från anders smile.gif

lycka till

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA