Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Kvarglömt i Björkvik, lör.
-
Kvarglömt i Björkvik, lör.
Publicerad av simme på 5 juni, 2005 vid 14:09Undrar om någon lyckades få med sig min förlängare som jag glömde i björkvik i lördags. En Np typ 30cm med blå lina, tror den blev kvar mot staketet vid fiket…
mvh. Simon
070 579 30 26irieman svarade 19 år, 5 månader sedan 4 Medlemmar · 6 Svar -
6 Svar
-
Nja, inte sett den tyvärr …
Har du kollat så du inte har den i sorken`?
Ibland stoppar du ju den där …/ Båjen
-
skitkul forza
tror du jag blev nervös när man kom fram till en finfin freestylearena, gick vitt överallt, och så ligger inte förlängaren där där den alltid annars gör (i väskan).
Tur att det gick att låna en som “nästan” passade perfekt. Fick iallafall en trevlig halvtimma innan det han lägga sig och min lånade förlängare var tvungen att dra… -
Igår söndag kl 15 låg det en förlängare vid ett träd nära staketet mot fiket…
-
Då skulle ju det mycket väl kunna vara den jag glömde där…
tog du den med dig? -
Jag blev minsann inte så lite besviken när jag i lördags efter en massa lovat-kompisen-för-länge-sen-snickrande kastade mig själv och feteobjektivet i bilen och åkte till Björkvik.
Var där vid typ kvart i sex, blåser ordentligt, och inte ett segel så långt ögat kan nå…
När åkte ni hem?–S
-
Var där i söndags, blåste inte dugg! Nå’ra hade riggat och haft på våtdräkter och allt men inte ens gått i då vinden hade droppat rejält! Se’n drog jag till Fågelöudde men ingen vind där heller……… fan!
Logga in för att svara.