Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Kvarglömt Läjet
-
Kvarglömt Läjet
Publicerad av above_the_law på 2 december, 2007 vid 17:23Någon som glömt något i kohagen idag?
Kanske för att vara hjälpsam när jag skulle ta ner kiten själv. Tack :laugh: i så fall.Hur som helst så fås prylarna tillbaka av mig mot beskrivning…
Riktigt go session i alla fall i Läjet och bra ladd av alla som körde tycker jag!
debkausf svarade 16 år, 11 månader sedan 4 Medlemmar · 7 Svar -
7 Svar
-
Vafan Nicco var du där idag? jag kom ner men då var det bara 1 kite ute, en grön. Strax innan det började regna. Jaja så är det när man e seg på morgonen. Hur går det med de andra projekten vi snackade om? snygg bild by the way 😉
PZ Robert
-
ehhh!!! jag var där men jag tror inte jag glömde nåt….. kan det ha varit en hundkrok.
-
RobRox;432074 wrote:Vafan Nicco var du där idag? jag kom ner men då var det bara 1 kite ute, en grön. Strax innan det började regna. Jaja så är det när man e seg på morgonen. Hur går det med de andra projekten vi snackade om? snygg bild by the way 😉
PZ Robert
—-
Jeppsis!
Fan, skrev nyss ett långt svar men det hände något med uppkopplingen så det försvann…orkar inte skriva om MEN:Jag kom lagom för att hjälpa Oskar “Jezaya” upp med hans gröna Naish Cult.
Körde sedan min gröna Waroo 12:a till solen gick ner. Blev två pass med wakestyle och ett med vågisen (nya fcs quad-fin set up). Var riktigt kul eftersom man hade abstinens efter en konferensvecka i Tjockholm;-). Känns lite i ryggen och revbenen också efter ett försök till en dubbel S-bend med kite-loop. Impact vest kanske inte är så dumt i alla fall, he he…“Övriga project” är lite flytande. Man vet ju inte när det blir vind, vågor eller puder liksom. Dessutom måste jag “lura” min fru lite nu för tiden också eftersom vi har en 4,5 mån ung son att ta hänsyn till…
Sorry för att jag alltid glömmer att sms:a när det är surf. Man vet ju aldrig om det är värt en fotosession förrän man är där och jag är glad om jag kommer ihåg att meddela min fru om och när jag drar ut på vattnet:-).
Vi höres!
-
debkåusf;432104 wrote:ehhh!!! jag var där men jag tror inte jag glömde nåt….. kan det ha varit en hundkrok.
Tja, det och något mer tillbehör med visst märke….
Jag ska antagligen till Varberg imorgon me. Hör av dig. Mitt mobilnummer står i ett privat meddelande här på Steffo.
-
Ahh det regnade så jävligt igår oxå så plus att jag hade min son med mig. Hoppas på fler tillfällen Nicco. Hade varit najs med en riktigt bra session. Jag e lite sugen på att ta lite bilder med mitt (nästan) vidvinkel objektiv 18mm. Jag tänkte man kunde stå ute i vattnet ni kör ju så jäkla nära stranden ändå. Så kan man få riktigt coola bilder tror jag. Vi hörs.
Jag finns hela dagarna på msn bummla@hotmail.com och mob 0706618652 har tyvärr glömt telefonen idag.
-
above_the_law;432122 wrote:Tja, det och något mer tillbehör med visst märke….
Jag ska antagligen till Varberg imorgon me. Hör av dig. Mitt mobilnummer står i ett privat meddelande här på Steffo.
Tror inte jag glömde något iaf, men det va en riktigt skön session. Blåste perfekt för att testa nya grejer i början. Satt hooked frontroll (sen)kiteloop rätt okay, massa backrollkiteloops åt båda hållen av varierad snygghet 🙂
Försökte även härma henkes tweakade grabs med mindre lycka 🙂
Får träna upp rörligheten lite känns det som! -
Asgott va de!!!, blev en riktig loopsession. Precis lagom många på vattnet (var ensam på plattvattnet)! Gott med lite uppvärmning innan cabo v.
Logga in för att svara.