• Publicerad av sourra på 20 september, 2007 vid 09:45

Att våtdräkten blir ledsen av att förvaras i allt för svalt klimat har jag förstått men vad gäller för resten av utrustningen?

nic svarade 17 år, 3 månader sedan 6 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • rusiak

Medlem
    20 september, 2007 vid 11:45

@sourra 416615 wrote:

Att våtdräkten blir ledsen av att förvaras i allt för svalt klimat har jag förstått men vad gäller för resten av utrustningen?

Men va fn…packar du ihop för säsongen broder?!

//Alex

• adde

Medlem
    20 september, 2007 vid 11:51

Duscha varmt efter surfet så ska du se att utrustningen fungerar normalt sen!

• sourra

Medlem
    20 september, 2007 vid 13:00

Nej för satan Alex, säsongen är ju som bäst nu. Det är bara husfriden som blir lite bättre om det inte är surfprylar överallt.

Adde, tack för tipset, jag är som en helt ny man.

Men alltså – brädorna försprödas inte av kyla va? Men hur är det med kites? Och linor?

• andersr

Medlem
    20 september, 2007 vid 15:16

@sourra 416646 wrote:

Nej för satan Alex, säsongen är ju som bäst nu. Det är bara husfriden som blir lite bättre om det inte är surfprylar överallt.

Adde, tack för tipset, jag är som en helt ny man.

Men alltså – brädorna försprödas inte av kyla va? Men hur är det med kites? Och linor?

Borde ju inte vara några problem med kyla, folk kör ju sina kites på snö oxå och dom verkar hålla.

• wakenils

Medlem
    20 september, 2007 vid 15:22

Stå upp för dig själv! Klart du får ha drakarna inne…

• sourra

Medlem
    20 september, 2007 vid 15:26

Hmm, det har du rätt i. Men jag tänker mest på långvarig förvaring i sitt oisolerade vindsförråd.

• nic

Medlem
    20 september, 2007 vid 18:28

@sourra 416615 wrote:

Är grejorna våta är det inte bra med minusgrader.
    Duken först å främst vill vara torr innan den gillar minus.

nic

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.