Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing LA Blåser det ?

• fredrik-no1

Medlem
    2 oktober, 2004 vid 08:06

Jag är vaken och snackade precis med Anders som är i LA. Han sa att det såg risigt ut för tillfället. Jag avvaktar lite…

/Freddan

• fredrik-no1

Medlem
    2 oktober, 2004 vid 09:18

Nu verkar det vara på gång… Anders var nere i Lundåkra och det såg ut som typ 8 m/s. Jag börjar packa mina prylar.

/Freddan

• anonym-anvandare

Medlem
    2 oktober, 2004 vid 09:41

ja det blåser
    Anders

• dmp

Medlem
    2 oktober, 2004 vid 10:41

suuugen…

• fredrik-no1

Medlem
    2 oktober, 2004 vid 15:15

Det va fan sweet i Lundåkra idag. Kanske inte den stabilaste vinden men det gick hur bra som helst att köra med 15. Dessutom var det ju pyro/bäver-premiär för säsongen!

/Freddan

• dirk_diggler

Medlem
    2 oktober, 2004 vid 15:52

mycket sweet tyckte jag, riktigt bra vind stundtals. en öst-dag över förväntan

• nilsson

Medlem
    2 oktober, 2004 vid 18:07

Håller med! Och tack till alla som var där idag, trevlig stämning och bra vind!

• yeeah

Medlem
    2 oktober, 2004 vid 23:06

de va skitschysst, synd bara att alla stack när vi kom crazy.gif

men va fan pyro? ok kanske snart dags att letar fram skorna men idag va det inga problem med 3 mm och barfota grin.gif

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing LA Blåser det ?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.