Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › LA i morgon tis?
-
LA i morgon tis?
Publicerad av larssa på 6 april, 2009 vid 17:00Nån som skall ner om det blåser och isf när?
simonm svarade 16 år sedan 11 Medlemmar · 16 Svar -
16 Svar
-
Jag kommer dit på fm, första gula stjärnan på windguru i år!
-
Tor inte det kommer gå iom att dom utför muddringsarbeten runt hela bukten nu dom kommande 2 veckorna
-
Jag är på om det blåser fast kan nog inte sluta förrän vid 14-15!
-
tror ni på allvar att det inte går pga muddringen? känns lite surt att åka från malmö för att komma fram till det i så fall..
har inte varit där tidigare så är inte helt säker på hur man tar sig fram till spotet. kör man förbi hamnen och fortsätter ner därifrån?
-
Det lär väl knappast muddras där vi åker.. Har svårt att se hur muddringsarbetet kan täcka upp hela bukten?? Nån som är muddringsexpert??
-
ner till hamnen där segelbåtarna ligger och parka längst bort och knalla ner dom sista 200 metrarna. Zooma in på denna karta http://spotguide.kicks-ass.net/default.asp?Area=12&Page=2&WindDir=0&Platt=0&Surf=0&Grunt=0&KiteLaunch=0&SpotID=61
Jag kör från västra hamnen vi 9-10 ungefär och tillbaka runt 13 om du vill åka. hör av dig imorrn bitti på 0702174453
-
vi är två som tänkte åka vid niotiden.. men jag slår en signal innan
-
Muddringsarbete innebär att dom lägger ut en massa bojjar med linor som ett spindelnät typ för att maskinen ska kunna följa dem. säg inte att jag inte varnat er
-
Man får luras April ut samt resten av året…
Underbar dag det blev ändå
Logga in för att svara.