Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots La Manga Mar Menor / Murcia i juli 2013

• La Manga Mar Menor / Murcia i juli 2013

Publicerad av tomaso på 5 juli, 2013 vid 19:34

Jag var nyligen i La Manga som har ett av Medelhavets största innanhav, kallat Mar Menor. Särskilt spoten Los Nietos kan rekommenderas, som har en lång fin sandstrand. Vattnet är grunt, max 1 m djupt, hur långt ut som helst. Det är gott om plats. Ett 100-tal kites får ledigt plats en bra dag. Lätt att fixa lägenhetsboende till lågt pris. Flyg till Alicante med Ryan el annan. Hyr bil billigt. Åk 12 mil rakt söderut.
    Vattnet är varmt o skönt!!! Är själv nybörjare på kite. Fick fantastisk fin uppfräschning av mina kunskaper av KiteCenter (La Manga) som hade duktiga lärare som kan engelska. Gonzalo hjälpte mig. Vinden är bra även på sommaren. Ofta nordvästlig. Mellan 7-12 m/s. Kommer ofta igång runt 12 o blåser på till 18 minst. Rekommenderas varmt!

tomaso svarade 11 år, 4 månader sedan 1 Medlem · 0 Svar
  • 0 Svar

Tyvärr, inga svar hittades.

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Resmål & Spots La Manga Mar Menor / Murcia i juli 2013

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.