Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › LA nu?
-
LA nu?
Publicerad av schmitz på 21 oktober, 2009 vid 10:26Kommer det något folk till lundåkra idag?
kitelife svarade 15 år, 4 månader sedan 6 Medlemmar · 14 Svar -
14 Svar
-
Quote:Jag kommer om det blåser. Är du där?
Kom precis fram, ser kanon ut!
-
Davids;584768 wrote:Jag drar dit i eftermiddag, är där vid 2-3 tiden
funkar dåligt på väst… men om du kör till borstahusen istället är jag på mee 😀 vikken tid pratar vi om?
-
Idag är det väl ostliga vindar och kommer vara det hela helgen också!
-
HAHAH lyssna inte på mig… jag är nog bara morgontrött :confused2:
Nu har jag gått med vovven och det är ost syd/ost och precist på gränsen till gäss på vattnet så 12 och större funkar, det ska dock öka lite i eftermidda så det blir nog bra 😉
jag åker ner och försöker, vore kul om någon mer kände lusten och köra lite så man slipper vara ensam…
-
j#*la piss vind 😡 hatar kämpa för och hålla höjd hela tiden…
men e man sugen så e man…
-
fick en sjukt soft session. superplatt, ensam på vattnet och ok tryck i tolvan och session brädan så man kunde lattja lite poptrick, börjar äntligen fatta hur man landar blind urkrokad. I love my sessionboard. 🙂
Surt man är tvungen att stressa klart bara för att hinna ut genom grinden innan kl 6.
-
Quote:Surt man är tvungen att stressa klart bara för att hinna ut genom grinden innan kl 6.
Grinden är sönder så den är öppen hela tiden för tillfället… och kommer nog vara så ett bra tag tills dom sätter upp en ny grind som dom lovat.
om nån blir inlåst så ring mig, jag har kort 😉
-
Nä men det var skitkul att sitta på stranden och glo också.. Var ju inte där för att surfa.. buhu! Grinig nu.. får man vänta 5-6 dagar innan nästa chans på surf dyker upp.. piss
-
ääh, va tusan, är grinden sönder? Där stressade jag som en idiot och fick köra ut å byta om på utsidan för att inte bli inlåst. missade jag ju 20min soft surf innan mörkret.
Bra att veta att du har kort Pan, dock hade det varit bra med ditt nummer om man ska ringa. 🙂
Trodde de skulle va full rocknroll när jag körde dit men så var det stendött. tur man var så taggad på förnedringssurf att man testade iaf. Å helgen ser kass ut också nu. illa de här.
-
har du inte sparat det får du skylla dig själv :crazy: vi har juuh bestämmt möte flera ggr…
Hahah bara skojjar… 070-55 44 545.
/Pan (TheGateKeeper)
Logga in för att svara.