• patrikol

Medlem
    7 februari, 2005 vid 18:03

Absolut nu hamnade inlägget i en kitesurfing tråd och kitesurfing relaterat kan ju knappast skridskoåkning kallas inte ens med kite i händerna. Men är ni några stycken som tycker att det är fel så får jag väl ta åt mig och lägga tillbaks tråden i kitesurfintråden men jag har svårt att se kopplingen faktiskt.

• walle

Medlem
    7 februari, 2005 vid 18:51

Svar till:

Absolut nu hamnade inlägget i en kitesurfing tråd och kitesurfing relaterat kan ju knappast skridskoåkning kallas inte ens med kite i händerna. Men är ni några stycken som tycker att det är fel så får jag väl ta åt mig och lägga tillbaks tråden i kitesurfintråden men jag har svårt att se kopplingen faktiskt.

[/ QUOTE ]
    Har sett jevligt många snö/vinterkite inlägg bl.a från EH i Norge som inte hamnat på offtopic!
    borde ju va lika för alla confused.gif

• stebe

Medlem
    8 februari, 2005 vid 09:14

Trams,. . så nu är plötsligt snowkiting o skridskokiting o dirtkiting offtopic?????

Om du prövar å hålla lite låg profil patrick och låter forumet sköta sig själv så kanske det kommer att handla om det de ska handla om(hur man har kul med kites) istället för att det handlar om hur en moderator skall vara, vem som får skriva vad och vad som skall skrivas var, vilket har ännu mindre med kitesurfing att göra än ekorrar och isläget på vår lokala spot.

• biorno

Medlem
    8 februari, 2005 vid 12:07

Det känns svårt att förstå motiveringen att det handlade om skridskokiting och inte kite surfning då det som sagt varit x antal rena snowkite diskussioner på forumet. Visst kan man tycka att valet av bilderna är offtopic men det är ju inte det som är poängen med inlägget. Samt att det tydligt stod i ämnet “La Roxa” borde ju innebära att dom som inte var intresserade behövde inte läsa. Ska man inte även flytta 80% av alla inlägg som handlar om var/hur/när man ska surfa till “session”?? Inte för att jag tycker det men… Det står även på beskrivningen av “Off topic” (Snack som inte har med kite att göra) vilket jag tycker detta i högsta grad har..(Jag tycker du gör ett bra jobb patrikol men denna flyttning var lite väl orättvis mot östgöta kiters)

F.ö vad tror ni om att ta en session i morgon e.m på roxen? Jag kan ta en halvdag !

• pjoter

Medlem
    8 februari, 2005 vid 16:33

håller med, lite onödigt att flytta tycker jag. mr EH har ju lagt in en hel hög med naturbilder från cabarete då det inte blåst. Neh fan de här e minst lika mkt kite som allt annat som tas upp på kiteforumet.

• walle

Medlem
    8 februari, 2005 vid 16:56

Svar till:

håller med, lite onödigt att flytta tycker jag. mr EH har ju lagt in en hel hög med naturbilder från cabarete då det inte blåst. Neh fan de här e minst lika mkt kite som allt annat som tas upp på kiteforumet.

[/ QUOTE ]
    Ja vi snackar särbehandling nu! mad.gif

ett inlägg om minicross e tydligen mer “kitesurf” en detta inlägg confused.gif

• pjoter

Medlem
    8 februari, 2005 vid 18:51

mmm, de verkar så. undra om man kan slå ihop minicross å kite.
    nope, patrik släng tillbaks den här tråden nu, fast den har nu iofs blivit jävligt offtopic pga att den blev flyttad.

• patrikol

Medlem
    8 februari, 2005 vid 19:14

Svar till:

Trams,. . så nu är plötsligt snowkiting o skridskokiting o dirtkiting offtopic?????

Om du prövar å hålla lite låg profil patrick och låter forumet sköta sig själv så kanske det kommer att handla om det de ska handla om(hur man har kul med kites) istället för att det handlar om hur en moderator skall vara, vem som får skriva vad och vad som skall skrivas var, vilket har ännu mindre med kitesurfing att göra än ekorrar och isläget på vår lokala spot.

[/ QUOTE ]

Ja du har tydligen noll koll det är helt klart jag håller oerhört låg profil när det gäller modererandet och blandar mig inte i saker och ting forumet sköter sig i mesta mån självt. Det är oerhört sällan jag måste ändra något och ännu mera som jag måste säga till någon för att dom gått för långt. Det inlägget jag flyttade handlade inte om någon is eller snö kiteing för då hade det legat kvar det var skridsko åkning och ekorrar när jag flyttade tråden.
    Så det är samma för all kite aktivitet jag tycker inte riktigt att skridskor med eller utan kite hör hemma på ett forum för brädsporter. Men det är min personliga åsikt och jag rättar mig efter vad ni användare tycker det måste dock vara lite mer än en som tycker något för att jag skall göra ändringar annars hade jag inte gjort något annat. Skriv ett privat mess istället för att komma med påstående som inte är alls sanna så rättar jag mig efter det.

• guran

Medlem
    8 februari, 2005 vid 20:27

Efter några öl och ett antal groggar anser vi att du bör flytta tillbaka inlägget nu. Fler musbilder åt folket grin.gif

• patrikol

Medlem
    9 februari, 2005 vid 00:07

Skulle vara för musar gillar jag! wink.gif

• fredo

Medlem
    9 februari, 2005 vid 11:41

Hahaha! Klasse-klætter…
    Det lær falla flingor imorgon enl Polman. Kan bli grymme till helgen!
    Ræknar med en rapport om ni tar er ut.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.