Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing La Roxa apres midi…

• biorno

Medlem
    20 februari, 2004 vid 10:10

Lördag kör vi med samt förhoppnings vis på söndag med nysnö !

• skutt

Medlem
    20 februari, 2004 vid 11:04

inget kite i em men en dag i helgen blir det gärna sön med bra vind och nysnö får kolla vädret . hör av mig och stämmer av läget ute på La Roxa playa de la udden .
    hörs Christer .

• ollefax

Medlem
    20 februari, 2004 vid 12:05

Är det någon vänlig själ man skulle kunna få skjuts utav? Har blivit av med bilen. Bor i ryd men kan ta mig ner till stan om det är så.

• fredo

Medlem
    20 februari, 2004 vid 12:08

Sure thing!
    Ring mig på 073- 568 57 65 så löser vi det.
    Drar om 30 min…

• stebe

Medlem
    20 februari, 2004 vid 12:24

Faan.. varför valde jag att dra till Göteborg denna helgen *suck* frown.gif frown.gif frown.gif

• biorno

Medlem
    20 februari, 2004 vid 12:38

Stebe, jag lovar att vi ska ta några schyssta kort när vi kör i pudret på söndag förmiddag.

• walle

Medlem
    20 februari, 2004 vid 13:08

Fan har ni snö kvar????
    …här e de sommarvärme(+8 grin.gif)
    hur ser det ut för er i morgon, med vind och väder?

• anonym-anvandare

Medlem
    20 februari, 2004 vid 16:38

Lägg ner La Roxa!!! cool.gif
    Har just varit nere vid stranden i Hallmare och det är helt isfritt, torrt och fint på stranden, och inte en gnutta kall snö på hela campingen cool.gif
    Så i morron e de riktig kiteboarding som gäller smile.gif cool.gif
    För den som vill finns det läge att prova “Pyron”

skriver lite mer när jag kommer hem
    /Petter “Walle”

• anonym-anvandare

Medlem
    20 februari, 2004 vid 18:02

Inte på marken, men på sjön finns det endel.
    Har vart ute och kört under em. I ons var det grymt bra, idag sämre…det har varit rätt milt, så skaren har börjat ge sig…men likväl fortfarande helt ok. Låg på sv-ssv idag, så man tvingades till att dra rakt över från udden (mot radiomasten). Kryssade väster upp mot Berg/stan en bit, och där är det fortfarande riktigt shyst. Brallade så jag till och från var överriggad med min 10:a…

Imorgon vankas 5m/s sv och +3 enl aftonbladet. Prognosen för idag löd 6m/s, men det var betydligt mkt mer. Drar ut imorgon igen runt 11:00…

Hallmare låter nice. Drar gärna ner en sväng nästa helg och testar Pyron samt nya brädan som jag hämtar på tis… smile.gif

Ha´re!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing La Roxa apres midi…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.