Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › La Roxa apres midi…
-
La Roxa apres midi…
Publicerad av fredo på 20 februari, 2004 vid 10:00Verkar trycka på gött nu, flaggorna vid Priso piskar fint…
Siktar på att vara ute vid Uddden 14:30.
Bon Biorno dyker också upp. Cya!anonym-anvandare svarade 20 år, 9 månader sedan 7 Medlemmar · 9 Svar -
9 Svar
-
Lördag kör vi med samt förhoppnings vis på söndag med nysnö !
-
inget kite i em men en dag i helgen blir det gärna sön med bra vind och nysnö får kolla vädret . hör av mig och stämmer av läget ute på La Roxa playa de la udden .
hörs Christer . -
Är det någon vänlig själ man skulle kunna få skjuts utav? Har blivit av med bilen. Bor i ryd men kan ta mig ner till stan om det är så.
-
Sure thing!
Ring mig på 073- 568 57 65 så löser vi det.
Drar om 30 min… -
Faan.. varför valde jag att dra till Göteborg denna helgen *suck*
-
Stebe, jag lovar att vi ska ta några schyssta kort när vi kör i pudret på söndag förmiddag.
-
Fan har ni snö kvar????
…här e de sommarvärme(+8 )
hur ser det ut för er i morgon, med vind och väder? -
Lägg ner La Roxa!!!
Har just varit nere vid stranden i Hallmare och det är helt isfritt, torrt och fint på stranden, och inte en gnutta kall snö på hela campingen
Så i morron e de riktig kiteboarding som gäller
För den som vill finns det läge att prova “Pyron”skriver lite mer när jag kommer hem
/Petter “Walle” -
Inte på marken, men på sjön finns det endel.
Har vart ute och kört under em. I ons var det grymt bra, idag sämre…det har varit rätt milt, så skaren har börjat ge sig…men likväl fortfarande helt ok. Låg på sv-ssv idag, så man tvingades till att dra rakt över från udden (mot radiomasten). Kryssade väster upp mot Berg/stan en bit, och där är det fortfarande riktigt shyst. Brallade så jag till och från var överriggad med min 10:a…Imorgon vankas 5m/s sv och +3 enl aftonbladet. Prognosen för idag löd 6m/s, men det var betydligt mkt mer. Drar ut imorgon igen runt 11:00…
Hallmare låter nice. Drar gärna ner en sväng nästa helg och testar Pyron samt nya brädan som jag hämtar på tis…
Ha´re!
Logga in för att svara.