Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › La Roxa i e.m?
-
Funkar faktiskt bra med vanliga slalomskidor på blankis också, jag var nämligen ute & kita på blankis idag, först med skrillor vilket kändes rätt ostabilt, specielt om man hoppar & skall landa, så jag testade med vanliga slalomskidor & det funka riktigt bra, är det bara någorlunda vassa stålkanter så går det finfint.
**** Bronco rider ****
– The Vänern keatöörs – -
Någon som ska dra ut i snöyran???? Verkar blåsa fin fint och med lite tur ligger det nog någon millimeter nysnö på isen så vi slipper släpa folk i land
-
Verkar blåsa rätt så mycket, men kanske värt ett försök. Jag är på. När?
-
Svar till:
Någon som ska dra ut i snöyran???? Verkar blåsa fin fint och med lite tur ligger det nog någon millimeter nysnö på isen så vi slipper släpa folk i land
[/ QUOTE ]
fy faen vad det snöar i småland… typ kaos
25-30cm kramsnö på isen och ökande! -
Så jävla typískt att det skulle komma nu !, men kul för er andra, verkar ju som det ska blir kallt hela vecka också..
-
Svar till:
Så jävla typískt att det skulle komma nu !, men kul för er andra, verkar ju som det ska blir kallt hela vecka också..
[/ QUOTE ]
ordna till en snowkiteträff nästa helg då!
lite grillning och foto/filmning och kanske nån form av mästerskap -
ja men nu får det gärna sluta snöa, blir snart innsnöad här i byn…
-
Det är smart av er att lägga ett mästerskap när jag inte kan gå..då har ni ju en chans
-
Ekangen ar riktigt fin nu med ordentligt me sno pa isen. Tyvarr funkar den inte i nordligt, da det blir for byigt. Runt udden ar snon bortblast och ligger i drivor med isflackar har o var sa dar gar inte kora.
Nan som vet en schysst spot for nordloga vindar ser ut o bli det nagra dar nu.
Hej pa er
-
Svar till:
Ekangen ar riktigt fin nu med ordentligt me sno pa isen. Tyvarr funkar den inte i nordligt, da det blir for byigt. Runt udden ar snon bortblast och ligger i drivor med isflackar har o var sa dar gar inte kora.
Nan som vet en schysst spot for nordloga vindar ser ut o bli det nagra dar nu.
Hej pa er
[/ QUOTE ]
hela norra småland, ca 5-6 sjöar bara häromkring, funkar fin fint
-
Lugn o fin nu. Låt oss andra få en chans, du är ju redan TEAMRIDER……
-
Gutt! Jag kommer upp till helgen om det blir brall.
Fæltet/åkern utanfør Malmslætt som Biorno+JB kørde sønder sina skidor på innan jul verkade ju øppet och fint, borde funka på nordligt. Eller vad sæger ni som var dær?
Logga in för att svara.