Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › La Roxa nu!
-
La Roxa nu!
Publicerad av ollefax på 20 januari, 2006 vid 01:19Någon som ska ut idag?
hör av er omgående i så fall…
mrmille svarade 18 år, 9 månader sedan 8 Medlemmar · 32 Svar -
32 Svar
-
Omgående!? Kl två på natten? Sabla flummare… 🙂
Har det lagt sig nån snö än då, eller tänker du åka skriller? Vi truckmakare hoppas på fetmycke snö till lördan. Hör av dig med hur det var om du sticker ut fredag.
-
har ingen aning om hur roxen är nu, är det bara dålig is under behövs väll inte så mycket snö ovanpå. Är det blankis är det en annan femma…
Någon som vet?
-
Det är blankis, ca 15 cm tjock, något skrovlig, men det måste nog till mycket snö för att den inte bara ska blåsa bort. Nu snöar det lite mer här i trucklandet. Hoppas det kommer en halvmeter!
-
Rille wrote:Det är blankis, ca 15 cm tjock, något skrovlig, men det måste nog till mycket snö för att den inte bara ska blåsa bort. Nu snöar det lite mer här i trucklandet. Hoppas det kommer en halvmeter!
Får hitta nåt schysst fält med gräs på, det ligger ju tillräckligt med snö på backen.
-
Nej nu flyttar jag snart ifrån alla jävla semestersurfare här!!!
-
Ja kom ner till Skauuuune istællet….hær har vi bara semester utan massa surfmeck. Relalalaxa
-
Fan Olle… Synd att inte jag va hemma… Äntligen nån som vill ut där hemma!
-
Rille wrote:Va ä problemet Olle lelle?
Alla jävlar skyller på något de kallar jobb, när de egentligen bara tycker det är för kallt ute!
-
Ja just det, ska påminna dig om det när du själv börjat knega… 🙂
-
ollfa297 wrote:Alla jävlar skyller på något de kallar jobb, när de egentligen bara tycker det är för kallt ute!
Sen när vi drar iväg till utlandet för våra surt intjänade kronor så kan ju du sitta hemma och käka nudlar i ett vindstilla sandvik…
-
Hær i Nørge ær det faan før mycke snø nu. Det kræver sina man att førsøka snowkita med en liten freestylebræda i 1 m puder. Jag gav upp efter att att næstan drunknat i snøn idag…
-
Imorgon förmiddag tror jag på de södra delarna runt fågeltornen.
Då åker i alla fall jag, mrs och koan ut 🙂 -
stebe wrote:Hær i Nørge ær det faan før mycke snø nu. Det kræver sina man att førsøka snowkita med en liten freestylebræda i 1 m puder. Jag gav upp efter att att næstan drunknat i snøn idag…
…var är du?
-
mrmille wrote:Imorgon förmiddag tror jag på de södra delarna runt fågeltornen.
Då åker i alla fall jag, mrs och koan ut 🙂Kan nog vara bra där om snön försvunnit från udden, annars tror jag det blåser mer vid udden och sen kan man ju grilla korv där.
Logga in för att svara.