Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › La Roxa nu!
-
Ja vart fan håller du hus Stebe?
E du i närheten av Oslo lr?
Jag e här 1 vecka till. Ring mig om du e i närheten!
0735321644 -
Biorno wrote:Sen när vi drar iväg till utlandet för våra surt intjänade kronor så kan ju du sitta hemma och käka nudlar i ett vindstilla sandvik…
ja för det brukar ju alltid blåsa punga när öschöta kiters drar någonstans….
-
Finns det tillräckligt med snö på Roxen? Walle påstår annars att det är fett med schne i hans trakter och det brukar faktiskt vara mer där nere…….
-
Guran wrote:Finns det tillräckligt med snö på Roxen? Walle påstår annars att det är fett med schne i hans trakter och det brukar faktiskt vara mer där nere…….
Det har ju faktiskt hänt att det har varit där… frågan är om det blåser mer där…
-
jo det stämmer, mrs pluggar juh där.
Men vem vill sitta den vägen i två timmar?– edit, det tog tydligen längre tid nu enligt mrs
-
Det är uppstigning tidigt imorrn och chansning på Roxa som gäller. Jag o Gautman drar först till Linsurf och kollar läget där. Finns på mobilen för rapport. Är det kasst där drar vi mot fågeltornet, Stjärnorp och Sandvik i nämnd ordning.
-
Biorno wrote:Det har ju faktiskt hänt att det har varit där… frågan är om det blåser mer där…
nog för att Walles rapporter kan vara optimistiska men gamleby har alltid bjudit på fin fin snowkiting 🙂 vilka ska ut i morgon? så här såg det ut i östgöta kiters foilloft i gaylo, i miss it:
-
Jag har varit på udden idag, och det var inte tillräckligt för att åka där. Det låg i högar på 1dm och blankis under. Vi bör finna ett bättre ställe om vi ska åka.
-
just därför jag funderade på vikarna runt fågeltornet, all snö brukar blåsa in där vid ostliga vindar
-
mrmille wrote:just därför jag funderade på vikarna runt fågeltornet, all snö brukar blåsa in där vid ostliga vindar
Jag tror definitivt på fågelskyddsområdet, iofs har det kommit ännu lite mer snö nu..
(Ja bevisligen så blev du så het av efter den där bilden så du var sugen på mer…)
-
Coffer wrote:Ja vart fan håller du hus Stebe?
E du i närheten av Oslo lr?
Jag e här 1 vecka till. Ring mig om du e i närheten!
0735321644Jag ær i Haukeliseter, 28 mil från Oslo. Idag har vi haft snøstprm och vægarna har varit avstængda. Jag åker nog førbi Oslo på Onsdag, vad gør du dær?
-
Biorno wrote:Jag tror definitivt på fågelskyddsområdet, iofs har det kommit ännu lite mer snö nu..
(Ja bevisligen så blev du så het av efter den där bilden så du var sugen på mer…)
klart man blev sugen när du bara satt där o bjöd ut dig. du siktade ju inte direkt högt innan:
-
stebe wrote:Jag ær i Haukeliseter, 28 mil från Oslo. Idag har vi haft snøstprm och vægarna har varit avstængda. Jag åker nog førbi Oslo på Onsdag, vad gør du dær?
Hehe, ja va fan gör jag här?
Jag jobbar o tjänar lite pengar.Ja, här har d snöat som faen. Hoppas på lite mer vind bara, idag e tveksamt om d går.
Frågan e ju va du håller på med där borta?
-
Coffer wrote:Hehe, ja va fan gör jag här?
Jag jobbar o tjänar lite pengar.Ja, här har d snöat som faen. Hoppas på lite mer vind bara, idag e tveksamt om d går.
Frågan e ju va du håller på med där borta?
Nån blandninga av jobb o semester, mer åt semesterhållet.
Logga in för att svara.