• jbi

Medlem
    29 april, 2004 vid 09:09

Vi pyser 6 man starkt till Haga imorrnbiti (fred), hojta om nån e intresserad.Nån av er som testat Lindö-badet i Bråviken på Nordost-Ost ? Borde kunna funka, viken e ju stor o fin !!
    Jonny 070-5425310

• stebe

Medlem
    29 april, 2004 vid 10:24

Ja är sugen som f-n. Men ska det båsa nått??

• guran

Medlem
    29 april, 2004 vid 14:10

Ni kan glömma att kita ngt! Det kommer inte blåsa föränn nästa vecka runt fredag…. lagom tills jag kommer hem grin.gif

• stinger

Medlem
    29 april, 2004 vid 14:58

laugh.gif Windsurfa kanalen har jag tänkt ett tag på, tänkte leta upp en schysst raksträcka med fri vind, borde bli näst intill plattvatten. För sakens skull tänkte jag även åka över akvedukten vid Borensberg. Tänk att bränna över riksväg 36 i full planing grin.gif

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.