Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › La Sandvik em..
-
La Sandvik em..
Publicerad av biorno på 26 april, 2004 vid 12:31Börjar öka nu !!
Ser dock ut att ha vridit lite mot Öst vilket inte är bra… drar nog ut och kollar om ett tag.bohn2fly svarade 20 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 10 Svar -
10 Svar
-
Aha, det vankas vind…men är det nte SO så är det ju ingen idé. Om vi inte simmar ut en bit och sedan vattenstartar i och för sig…
/Peter
-
Blev det nåt???
Vad säger ni om att dra ner till Öland i helgen, dagsutflykt, jag är less på att inte ha REDIG vind…
jag funderar på att ta en lugn Valborg och dra ner till öjäveln ganska tidigt
nån som vill hänga på och få lite riktig åkning? -
nåt fel… loggar bara ut hela tiden????
Men det var jag som skrev i alla fall
/Walle. -
Öland hmm.. kanske det
Hade gärna hängt på men jag måste nog sitta i plugget till midnatt.Kom att tänka på ett citat från Fredrik.
“Faan jag hatar när arbetet skall inkräkta på fritidsintressena.” -
Jag är sugen på Öland runt krisihimmel…
Och när jag ändå så har dig på tråden… hur blir det med brädorna? Hur ser det ut med åkningen i Hallmare? -
Ring mig i morron, Gatubarnet, så snackar vi.
har lite körigt i kväll… -
Den ukrainska foilen var uppe och drog mig dit den ville, inget surf dock, Bohna och jag passade på att reka lite spots, det enda vi hittade var 1 st “deer hunter” place där vi blev jagade av 3 st elaka katter som skulle ha ihjäl oss, på det andra stället stod det 42 st renar och blockade nerfarten…
-
Hehe, nej men har du varit på norra sidan Roxen vid Götene någon gång…
“Sista färden”-varning kan jag säga…banjospelande harmynta småpojkar med skelande ögon hua…
Nej, några spoter såg vi inte som sagt. Men det är ju bra att veta om inte annat…
/”Skrik som en gris”
Logga in för att svara.