Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing LA torsdag fm?

• LA torsdag fm?

Publicerad av larssa på 13 april, 2009 vid 20:53

Om prognosen håller e det nån annan som kommer vara där isf? Hade tänkt åka ner vid 10-tiden.

davids svarade 16 år sedan 9 Medlemmar · 36 Svar
  • 36 Svar
  • tobbekite

Medlem
    14 april, 2009 vid 07:19

Om prognosen håller i sig tänkte jag dra ner på torsdag. Vet dock inte vilken tid, beror på när prognosen ser bäst ut och vad som händer på jobbet. kan ge bättre besked imorgon!

• hbgkitare

Medlem
    14 april, 2009 vid 10:30

Kommer väl på em om det är bra!

• annasofia

Medlem
    14 april, 2009 vid 18:17

Jag kommer oxå om det fortfarande ser bra ut. Ingen som har tänkt åka dit imorrn?

• tobbekite

Medlem
    14 april, 2009 vid 19:11
    annasofia;540522 wrote:
    Jag kommer oxå om det fortfarande ser bra ut. Ingen som har tänkt åka dit imorrn?

jo jag är lite sugen, vindprognosen ser snäppet bättre ut imorgon än på torsdag. vilken tid kan du? passar mig bäst efter kl. 14

• skate_1_boy

Gäst
    14 april, 2009 vid 19:56
    TobbeKite;540542 wrote:
    jo jag är lite sugen, vindprognosen ser snäppet bättre ut imorgon än på torsdag. vilken tid kan du? passar mig bäst efter kl. 14

Jag tänkte också dra dit imorn kanske, aldrig varit där, vart i LA är det ni kör?

edit: tror jag hittat, man kör ner där till den hamnen med båtar så håller ni till där på stranden?

• hbgkitare

Medlem
    14 april, 2009 vid 21:08

Jäpp, kör längst ut igenom småbåtshamnen.
    Jag kommer nog också imorgon vid 16 om prognosen ser bra ut och att det inte vrider till NO för då bblir det byigt där!

• davids

Medlem
    14 april, 2009 vid 21:16

Blir födelsedags och årspremiär-surf för mig imorgon då ja.. kommer ner vid 1-2 tiden typ

• larssa

Medlem
    14 april, 2009 vid 22:06

Öhhh, ja det var ju i morgon jag menade. Torsdag kan jag inte alls. Kollar prognosen i morgon, men hade tänkt åka ner vid 10-12 tiden om någon annan e på.

• skate_1_boy

Gäst
    14 april, 2009 vid 22:13
    Larssa;540579 wrote:
    Öhhh, ja det var ju i morgon jag menade. Torsdag kan jag inte alls. Kollar prognosen i morgon, men hade tänkt åka ner vid 10-12 tiden om någon annan e på.

Vi är där redan 10:30 typ!

• davids

Medlem
    14 april, 2009 vid 22:52

Kanske kommer tidigare.. vid 12 eller så.. ses där Larssa:)

• tobbekite

Medlem
    15 april, 2009 vid 06:44

jag drar dit efter jobbet, dyker upp framåt kl. 17.

• larssa

Medlem
    15 april, 2009 vid 10:50

Skit osså!
    Tidsoptimist som man e så får man inse att man inte hinner allt. Får tyvärr skita i det idag.

• hbgkitare

Medlem
    15 april, 2009 vid 10:56
    Larssa;540636 wrote:
    Skit osså!
    Tidsoptimist som man e så får man inse att man inte hinner allt. Får tyvärr skita i det idag.

Varför det, grejer i lägenheten du måste göra eller?
    Drar väl dit vid 16-17!

• larssa

Medlem
    15 april, 2009 vid 13:08
    Hbgkitare;540638 wrote:
    Varför det, grejer i lägenheten du måste göra eller?
    Drar väl dit vid 16-17!

Jepp
    Det & lite till, men men. Ha det gött!

• hbgkitare

Medlem
    15 april, 2009 vid 17:47

Det var riktigt gott idag med bra tryck i 9:an. Säkert träningsvärk i magen imorgon igen!

Sida 1 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing LA torsdag fm?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.