Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing lack till RRD TT medium, 2001

• poppo

Medlem
    28 juli, 2005 vid 12:51

vad har du nu gjort med min gamla pärla matt??!! wink.gif

• ozman

Medlem
    28 juli, 2005 vid 13:01

Några små dingar har det blivit genom åren! Det är på tiden att göra brädan någorlunda enkelfärgad.

• anonym-anvandare

Medlem
    28 juli, 2005 vid 17:35

Gå in med brädan i en målar-affär så blandar dom till en sprayburk med den färgen. Så gjorde jag med min Twin Tip. Tyvärr slängde jag spray-burken för ett tag sedan…

• t_t

Medlem
    28 juli, 2005 vid 18:30

Hade en TT -02 som jag hittade bra färg till. Tror dock nyanserna skiljer mellan brädorna… Kolla i alla fall in Mekonomen och deras ”Sprayset” ”Auto K”. Färgen heter OPEL Signalblau 224. Bättre färg finns nog inte till 02:an i alla fall.
    M

• ozman

Medlem
    29 juli, 2005 vid 12:31

Tack för svaren! Jag ska pröva Mekonomen först. Förresten, är du säker på att din var en -02:a? Den var väl röd-orange färgad tror jag.

• ozman

Medlem
    29 juli, 2005 vid 18:02

Spray-färgen från Mekonomen var klockren vad gäller färg. Vi får se hur den tål vatten!!

Tack igen för hjälpen.

• t_t

Medlem
    29 juli, 2005 vid 20:46

Bra! Jo, det stämmer att M -02 var orange. Jag hade en L. Färgen funkar klockrent även i vatten! Jag strödde över lite fin akvariesand och sprayade flera lager över. Finfint grepp som håller bra…
    M

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing lack till RRD TT medium, 2001

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.