Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Läckage på Maui
-
Läckage på Maui
sourra svarade 15 år, 4 månader sedan 17 Medlemmar · 42 Svar
-
tetras;552542 wrote:Ja Sigma är död, konstigt att den någonsin tog fart men där ser man vad smart marknadsföring kan göra.
Long time no see!!
Välkommen tillbaka!
-
Jag gillade x2an den var fin….Sen UDS det var fett!!! Prova aldrig men varka gör fränt!!!
-
Rydstrom;552473 wrote:Fan nu blev jag konfys! vad menar du för du skrev det sista med röd text vilket är ironi, då blir det som du skrev ovan ironi, eller? hmm gaaaaaahhhh… jag tycker iaf att den “trä”brädan är sjukt snygg och kan tänka mig om nån skulle vilja skänka mig en sån!
Brädan ÄR snygg
Roligt att du fick använda dom grå lite.
-
Hehe Farfar, du kan ju börja tillverka tankenötter till Allers eller Hemmets Journal =)
-
SkånePaul;552670 wrote:Long time no see!!
Välkommen tillbaka!
I have missed you to gays 🙂
-
Damn vad trevlig brädan ser ut. Jag gillar även Svennebanan-färgvalet på Helixen.
-
faaack, I cant ride one of those waveboards, what the hell happened?? the 09 boards were spot on the money in the sexy stakes… faaak.
The twintips do look pretty awesome though, and I heard Falle has gotten a hold of a board that is totally eco friendly, anyone touched it up yet?
-
I have surf it in januari. i like it a lot!! But i try the board you can take in two piece..
-
If you are after a classy look, the Imagine boards are spot on. Have just tried one of them briefly and the little I tried felt promising.
-
sourra;553860 wrote:Damn vad trevlig brädan ser ut. Jag gillar även Svennebanan-färgvalet på Helixen.
Hmm, det är bara att hoppas att Culten kommer i rosa/svart i år igen. Det är fetast.
-
surfmc;553902 wrote:Hmm, det är bara att hoppas att Culten kommer i rosa/svart i år igen. Det är fetast.
Här är info om Torchen och Helixen men jag ser inget rosa.
Logga in för att svara.