Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läckande ventiler på Cabrinha

• pjoter

Medlem
    9 juli, 2004 vid 18:03

surfar nere i gayskåne så får man kunna sitt latex.. gled senast i förrgår förbi nakenstranden i habo. grin.gif tongue.gif

• kaiser

Medlem
    9 juli, 2004 vid 18:08

Haha undrade just varför du stannade där borta så länge pjott. men nu fick jag min förklaring.D där med stenar o lite vind precis bredvid eller vad d var du sa gick jag ju nästan på.

• stellan

Medlem
    9 juli, 2004 vid 18:17

Jag har funderat lite – man kan ju inte täppa till ventilen helt för då är det ju katastrof om man får en liten läcka… man får ju inte in mer luft. Så jag tänkte att om man sprutar in papier machie i bladdern, då håller den ju formen även utan luft. Alltså är man inte skitsmart… gör man så så behöver man ju inte bry sig om den andra tråden ”Hur stort lufttryck skall man ha i LE”.
    Grabbar och flickr… kom ihåg vem ni hörde det först ifrån
    /eddie

• walle

Medlem
    9 juli, 2004 vid 18:24

Svar till:

Jag har funderat lite – man kan ju inte täppa till ventilen helt för då är det ju katastrof om man får en liten läcka… man får ju inte in mer luft. Så jag tänkte att om man sprutar in papier machie i bladdern, då håller den ju formen även utan luft. Alltså är man inte skitsmart… gör man så så behöver man ju inte bry sig om den andra tråden ”Hur stort lufttryck skall man ha i LE”.
    /eddie

[/ QUOTE ]
    fyll med byggskumm!
    lätt och stenhårt cool.gif

• patrikol

Medlem
    9 juli, 2004 vid 18:41

Fan jag testade det men då sprack kiten jävlar! wink.gif

• backe

Medlem
    9 juli, 2004 vid 19:18

Svar till:

Svar till:

/eddie

[/ QUOTE ]
    fyll med byggskumm!
    lätt och stenhårt cool.gif

[/ QUOTE ]

Det är inte för inte att det även kallas ”great stuff” på ämrikanska.

Helt enkelt fint till allt.

• anonym-anvandare

Medlem
    18 juli, 2004 vid 15:32

man löser problemt genom att köpa sig en slingshot! laugh.gif

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läckande ventiler på Cabrinha

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.