Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Läckande ventiler på Cabrinha
-
Läckande ventiler på Cabrinha
anonym-anvandare svarade 20 år, 8 månader sedan 17 Medlemmar · 37 Svar
-
surfar nere i gayskåne så får man kunna sitt latex.. gled senast i förrgår förbi nakenstranden i habo.
-
Haha undrade just varför du stannade där borta så länge pjott. men nu fick jag min förklaring.D där med stenar o lite vind precis bredvid eller vad d var du sa gick jag ju nästan på.
-
Jag har funderat lite – man kan ju inte täppa till ventilen helt för då är det ju katastrof om man får en liten läcka… man får ju inte in mer luft. Så jag tänkte att om man sprutar in papier machie i bladdern, då håller den ju formen även utan luft. Alltså är man inte skitsmart… gör man så så behöver man ju inte bry sig om den andra tråden ”Hur stort lufttryck skall man ha i LE”.
Grabbar och flickr… kom ihåg vem ni hörde det först ifrån
/eddie -
Svar till:
Jag har funderat lite – man kan ju inte täppa till ventilen helt för då är det ju katastrof om man får en liten läcka… man får ju inte in mer luft. Så jag tänkte att om man sprutar in papier machie i bladdern, då håller den ju formen även utan luft. Alltså är man inte skitsmart… gör man så så behöver man ju inte bry sig om den andra tråden ”Hur stort lufttryck skall man ha i LE”.
/eddie[/ QUOTE ]
fyll med byggskumm!
lätt och stenhårt -
Svar till:
Svar till:
/eddie[/ QUOTE ]
fyll med byggskumm!
lätt och stenhårt[/ QUOTE ]
Det är inte för inte att det även kallas ”great stuff” på ämrikanska.
Helt enkelt fint till allt.
Logga in för att svara.