Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Laga dingad nos

• Laga dingad nos

Publicerad av jacob på 29 november, 2006 vid 18:53

Efter att ha dingat nosen på min bräda lagade jag den med biltemas super epoxi. Jag ansåg att dingen/sprickan var så liten att jag inte behövde lägga på glasfiber. Men en ny spricka har bildats igen och jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Vilka material och metoder funkar bäst?Jag är mycket tacksam om någon kan komma med tips.

Lägger in några bilder som visar skadan

endy svarade 18 år, 3 månader sedan 2 Medlemmar · 3 Svar
  • 3 Svar
  • endy

Medlem
    29 november, 2006 vid 19:04

Då får gott slipa ner mer och sedan laminera med glasfiber och epoxui, helst ”riktiga” grejer men det funkar med biltemas.
    Snacka med Manno eller mig så kan vi visa dig hur man gör mindre enkla lagningar själv.
    Alex har nummer.

• jacob

Medlem
    29 november, 2006 vid 19:46

Vart kan man köpa glasfiberväv? Fick numret till en som lagade brädor (Thulin tror jag han hette). Kanske får ta och slå honom en pling.

• endy

Medlem
    30 november, 2006 vid 07:22

Du kan köpa väv av honom, han har mycket bra sådan och säkert till bra pris 😛
    Slå honom en pling, han åker iofs bort en vecka, så brådskar det kan du köpa väv på biltema

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Laga dingad nos

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.