-
Laga pyspunka?
Har en läcka i min leading edge så efter ungefär en timmes surf måste jag ta in kiten och pumpa den igen. Hur gör man för att på ett enkelt sätt laga hålet i kiten?
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Kitesurfing 4 dummies › Laga pyspunka?
Har en läcka i min leading edge så efter ungefär en timmes surf måste jag ta in kiten och pumpa den igen. Hur gör man för att på ett enkelt sätt laga hålet i kiten?
@Schmitz 479961 wrote:
Beror på om du har onepump system eller ej.
Man tar ut halva LE Bladdern inte hela.
Bind en lina i ändan på LE bladdern så att det är lätt att dra tillbaka den när du lagat bladdern. När den är ute för inspektion så blanda lite diskmedel i en vattenspruta spraya på bladdern där det blir bubblor är hålet.
Tag en laglapp som du fick med när du köpte kajten klistra på och sen är det bara att dra in bladdern på plats med linan du fäse i änden på bladdern.
Har du onepump så får du kolla på Kitemärkets hemsida efter beskrivning eller maila dom som säljer den kiten för beskrivning.
Kolla dessa om dom kanhjälpa dig med hur man gör.
http://www.youtube.com/results?search_query=repair+a+kite+bladder
Kör du Naish finns det en väldigt bra film som beskriver exakt hur du gör med en Naishkite.
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
För att ge den bästa upplevelsen använder vi teknologier som cookies för att lagra och/eller få tillgång till enhetsinformation. Genom att samtycka till dessa teknologier kan vi behandla data såsom surfbeteende eller unika ID:n på denna webbplats. Att inte samtycka eller återkalla samtycke kan negativt påverka vissa funktioner och egenskaper.
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Kitesurfing 4 dummies › Laga pyspunka?
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.