-
Laga segel
Var lämnar man ett segel för lagning i Stockholm? Såg att Björns segelvård upphört och jag fick dessutom lite mixade omdömen så om någon har något annat tips
Logga in för att svara.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Laga segel
Var lämnar man ett segel för lagning i Stockholm? Såg att Björns segelvård upphört och jag fick dessutom lite mixade omdömen så om någon har något annat tips
Möjligt bäst att skicka seglen till Varberg (Surfers) för byte av hela paneler etc..
JJ
North sail på Lidingö lagar vindsurfing segel och säljer material för att laga själv.
Tack för tipsen 🙂 Jag åker till Frankrike om 1 1/2 vecka och vill ta med mig det dit så då hinner jag inte skicka till surfers vilket kanske hade varit bäst då det är ett NP segel. Jag lämnade in på UK Syversen i Länna. Hoppas att det blir ok….
Logga in för att svara.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
Det uppstod ett problem med att rapportera detta inlägg.
Vänligen bekräfta att du vill blockera denna medlem.
Du kommer inte längre att kunna göra det:
Vänligen observera: Denna åtgärd kommer också att ta bort denna medlem från dina kontakter och skicka en rapport till webbplatsadministratören. Det tar några minuter innan processen är klar.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Laga segel
Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.