Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing laga segel med silvertejp

• watertouch

Medlem
    2 maj, 2001 vid 12:31

Hade jag haft så mycket pengar hade jag nog hellre köpt ett rejält lass med våtdräkter så att man kan klippa upp dom när man surfat klart. =)

• christian

Medlem
    2 maj, 2001 vid 13:10

Objektiv opartisk bedömning ger vid handen att Voodo fick bita i gräset, lysnade svar Oskar 🙂

/Christian

• voodoo

Medlem
    2 maj, 2001 vid 17:50

då är det bättre och billigare att du inser att du behöver en stl större på våtdräkten…och det är INTE våtdräkten som krymper !!

Stay windaddicted..
    http://windaddicted.tripod.com

• watertouch

Medlem
    2 maj, 2001 vid 18:50

hehe, den inköptes i höstas, sedan dess har jag snarare krympt än vuxit (om än lite). Den är faktiskt inte så svår att komma ur, men när man är sådär lagom mör i kroppen blir det gärna att man drar sej lite för att kränga sej ur den.

• anonym-anvandare

Medlem
    2 maj, 2001 vid 21:57

barry spanier….sa ungefar 200 tim i solen …efter det borjar det bli toastat.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing laga segel med silvertejp

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.