-
Laga våtdräkt i Göteborg
Min dragkedja på min våtdräkt har pajat. Någon som vet ett bra ställe i Göteborgsregionen som kan laga detta?
Log in to reply.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Laga våtdräkt i Göteborg
Min dragkedja på min våtdräkt har pajat. Någon som vet ett bra ställe i Göteborgsregionen som kan laga detta?
Hur gammal? Jag reklamerade min O´neill och fick en ny, men då var den typ ett år gammal.
Det är en Ricurl E-bomb 4 år gammal så det blir svårt att reklamera.
Dragkedjeskon har rostat!?! sönder. Det är en chestzip.
Kolla med waterproof om det är något dom vill ta sig an.
Lager i Klv, kontor i Partille tydligen. Rambo justerade sin dräkt där.
WATERPROOF DIVING INTERNATIONAL AB
Industrivägen 39
433 61 Partille, Sweden
Telefon: 031-3368270
Tack för svaret.
Jag bor i närheten av deras kontor men visste inte att dom gjorde justeringar på gamla dräkter, trodde bara dom gjorde nya prylar.
Bra att veta att andra varit där.
Log in to reply.
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".
Surfzones app (PWA) har installerats.
Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA
There was a problem reporting this post.
Please confirm you want to block this member.
You will no longer be able to:
Please note: This action will also remove this member from your connections and send a report to the site admin. Please allow a few minutes for this process to complete.
Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Laga våtdräkt i Göteborg
You must be logged in to create new discussions.