Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lagerutförsäljning hos Wallén Active Sports

• Lagerutförsäljning hos Wallén Active Sports

Publicerad av surferboy på 16 december, 2003 vid 22:15

I morgon onsdag och på torsdag mellan kl 17-20 slår vi upp portarna till vårt lager och säljer ut rubbet till riktiga mellandagspriser. Gå in på vår hemsida för mer information: http://www.activesports.se

Mvh,
    Gustav Enocksson
    Wallén Active Sports

wiseguy svarade 21 år sedan 14 Medlemmar · 22 Svar
  • 22 Svar
  • freerider_swe

Medlem
    17 december, 2003 vid 06:26

i’ll be there!!!!

• herodude

Medlem
    17 december, 2003 vid 08:16

alltså va e de för grejjer ni har kvar på våtdräkts sidan?? i stl. M typ commander lr nåt som man kan vintersegla me…

• anonym-anvandare

Medlem
    17 december, 2003 vid 08:22

Det står ingenstans var utförsäljningen äger rum. Jag har letat på den, ganska snygga, men ganska ologiska hemsidan. Förra året gick det hela av stapeln i ett garage i Sisjön. Jag vet ju att kontoret numer ligger i Klippan. Är det månne där prylarna säljs nu eller är det för litet?

Sista frågan; Om man nu skulle hitta till utförsäljningen, vet du Gustav om det finns några flytvästar till salu? Jag köpte en förra året som dessvärre blåste bort så svårt i en kuling att den aldrig återfanns.

/Kristian

• the_novice

Medlem
    17 december, 2003 vid 09:20
  • surferboy

Medlem
    17 december, 2003 vid 10:01

Vi har tyvärr ont om flytvästar. Vi har en kiteväst i stl XL om jag inte minns fel. Vi tar dock gärna hem om du vill beställa en.

Novice (inlägget nedan) har hittat länken. Gå in under nyheter under “Wallén Active Sports” så hittar du kartor.

Jag håller med om att jag lyckats göra navigationen onödigt krånglig och håller som bäst på att justera detta.

För övrigt kan jag nämna att vi var på plats i lagret i går och lade upp allt snyggt och prydligt och hjälp va mycket prylar vi har i lager. Jag har svårt att tro att ens Surfers Paradise har så mycket prylar som vi har så här års. Det finns mao stora chanser att hitta något som passar.

Välkomna i kväll från kl 17! Vi sätter ut marschaller för att det skall bli något enklare att hitta.

Mvh,
    Gustav

• surferdude

Medlem
    17 december, 2003 vid 10:14

Finns eget forum för detta under >>Vindsurfing Säljes! Vill gärna slippa dessa typer av spam! Men de e klart de är ju steffo som bestämmer och wallén är ju annonsörer så då gör man väll som man vill. Risken finns ju att vi drar till någon komersiellt befriad konf istället så man får lite lugn och ro.

• basse

Medlem
    17 december, 2003 vid 10:21

Vaddå spam??? Du får väl inte detta i din inkorg.

• surferdude

Medlem
    17 december, 2003 vid 10:32

Hörru basse! Angrip inte i detaljer utan i sakfrågan. Men vad tycker du? Tycker du det är bra eller dåligt att Wallén gör reklam i detta forum?

• surferboy

Medlem
    17 december, 2003 vid 10:55

Hur ofta har vi gjort inlägg av den här typen? Detta sker högst 2-3 ggr/år och det är endast om vi har en lagerutförsäljning eller är med på mässor. Denna typ av nyhet/reklam brukar de flesta uppskatta att vi talar om.

Skit i att läsa inlägget om du inte är intresserad. Jag kan ju inte vara tydligare i rubriken.

/G

• voodoo

Medlem
    17 december, 2003 vid 10:55

Kan man misstolka ämnet?? “Lagerutförsäljning hos Wallén Active Sports” är man inte intresserad så behöver man ju inte läsa innehållet…
    Tycker att specialerbjudanden av alla former är bra, det vore bättre att slippa “spam” med en massa gnäll som talar om att så får man/får inte göra wink.gif

• vinta_kestrel

Medlem
    17 december, 2003 vid 10:57

Kommer ni ha prylarna till försäljning via webbsajten också (i alla fall synliga där och kanske beställning på tfn) ? Vi är väl en del som inte bor i närheten av Wallén sails…

• surferboy

Medlem
    17 december, 2003 vid 11:02

Listan över vad vi har i lager är uppdaterad så du hittar det allra mesta där. Är det något du söker men saknar så ring. Är det däremot något du är intresserad av så lägg en beställning via hemsidan omgående för att inte missa chansen.

/G

• anonym-anvandare

Medlem
    17 december, 2003 vid 11:20

Jag tycker det är utmärkt att få ett tips var man kan göra bra surfköp. Särskilt på vintern när det knappt går att komma in i en surfaffär då alla är säsongsstängda. Så dåligt mår du väl inte av att se en rubrik som du inte vill se och sedan dessutom går in och läser? Får du samma obehagskänslor när SP skickar sina reklamtidiningar hem till dig? Jag tycker det är härligt att sitta och frossa.

Alla tips är bra tips om det har med surf att göra, vind, etablerade affärer, privata köp, surfsnuttar på TV eller nätet. Att lära sig sålla bland information är väl bland det först man får lära sig för att överleva i vårt informationssamhälle.

Och så till sist; Hur får man tag på en ny luftskruv till en F2 Air så här års? Och en bra flytväst.

/Kristian

• basse

Medlem
    17 december, 2003 vid 12:38

Surferdude: Jag bryr mig inte direkt, jag vet vilka Wallén är och vad de säljer för utrustning/märken. Det var ju rätt självklart vad det handlade om från första början i denna tråd. Dessutom är hela ytterframen full med reklam. Jag tackar och tar emot om någon tipsar om billigare surfprylar, det kan man aldrig få för mycket av. Tro nu inte att jag kör North och AHD……

• surfen

Medlem
    17 december, 2003 vid 16:29

Perfekt, det resulterar i en ny weed 28cm a´ 499kr

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lagerutförsäljning hos Wallén Active Sports

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.