Senaste nytt › Forums › Övriga › Surfbussen › lägg in bilder på era bilar!
-
lägg in bilder på era bilar!
anonym-anvandare replied 20 years, 9 months ago 40 Members · 128 Replies
-
Riktigt fina åk det dära Jag är imponerad, både av Erics och av din getwet !!! NAJS !
-
F*n vad jag vill ha en sån Men som sagt, man är lite skeptisk….
Gillar Snobben, den diskret vita som finns på länken ovan.
-
Får jag presentera “Mitzi”
Art; bäbi blå Kite buss supreme
Ålder; 16år
Detaljer; Plats i taket för all utr. full camping inredning, stereo (ca. 110 Db +) någon i TV sa att det var viktigt i en riktig “surfbuss” Värsta larmet jag kunde bygga med x-tra sirener som låter mer än stereon… mm mm.
Komentar; lyx? kanske, vad jag inte förstår är varför inte alla surfare/kite:are har en dom behöver ju inte kosta mer än en gammal Saab/volvo (villket håll ni nu går åt)…Ps. dissa inte reklamen, den har sparat mycket pengar för mig Ds.
-
Ingen buss iofs men här iaf den bil som körde mig till surfet 1989-1993. Det är en Lancia A112 Abarth: 750kg/70hk.
-
självklart är det en surfbuss Det är ju surfprylar på den och de flesta som har surfbussar förvarar ju grejjerna på taket…
/feg
-
Har för mig att det var en sådan vi rullade in där bak i Chevan innan inredningen kom på plats. Släppte ut luften ur däcken och vek in backspeglarna!
-
Ha Ha! Praktiskt va… lite trång bara, man fick in en bag me våtis o kaffetermos o mackor i bagaget utan att fälla baksätet sen va d rätt fullt…
-
Erics var galet fet!!!!!! det e e riktig buss det, så ska det se ut! välskött och fin!
-
Då ska du se den på insidan av bussen!
ojojoj riktigt mästerverk enligt mej!
rinnande vatten, fina soffor ,skåp o allt man kan tänka sej!
fast min ska bli bättre (hehe) -
Lånade min morsas Hyundai Atos och transporterade 2 utr. i den. Ena bräda var 3 m lång. Brädan stack ut 1.5 m bakåt och allt höll på att åka ut. Tjejen fick sitta i framsätet bakochfram och hålla i grejorna. Alla på beachen garvade.
Tur att inte polisen såg det, hade blivit stoppad direkt. Men vad gör man inte när det börjar blåsa och blir akut surfsugen. -
Min Transporter Syncro med högtak. -92a skåp. Gammal banverketbuss med bytt växellåda och motor.
Log in to reply.