Senaste nytt › Forums › Övriga › Surfbussen › lägg in bilder på era bilar!
-
lägg in bilder på era bilar!
anonym-anvandare replied 20 years, 9 months ago 40 Members · 128 Replies
-
JOHN_J_RAMBO
Guest13 december, 2003 at 20:03klart..det förstår man ju!
Men bara att namnet näms ger en rundgång i örat. -
Äh!
Se’n jag fick reda på att han har sveriges enda Enzo så har han växt i min aktning!
/m -
här ser vi vikten av att packa rätt. denna nissan 200 rymde denna dag två brädor, 6-7 segel 3 master två bommar, all övrigt junk man behöver, fikakorg samt två svettiga tonåringar. Jag låg i framsätet under brädorna och höll uppsikt åt vänster med en liten fickspegel. jag som tycker bilen brukar vara trång i vanliga fall fick känna på hur trång den kan bli.
-
Svar till:
Jag låg i framsätet under brädorna och höll uppsikt åt vänster med en liten fickspegel.
[/ QUOTE ]
hehehe, låter inte så bekvämt.
Om jag inte minns fel har du snackat om att köra själv till surfet innan säsongen tar slut?? Hur går det med körkortet? -
som tur var åkte vi bara mellan Mörbylånga och Haga Park, 8 kilometer.
jorå det kan nog bli en vända om vädret håller i sej. klarar jag uppkörningen såp kommer kortet som julklapp kan man säja.uppskrivning och allt är klart.
-
En fråga bara var det inte lite trångt när ni bytte om i bilen? eller en av er fick gå ut då?
-
nja som tur var så var det i slutet av maj så man kunde svida om utomhus.
skönt att man snart även har egen bil lite mer anpassad för surfet.
-
JAG HAR TAGIT KÖRKORT!
så efter jul sak det ut och tittas på surfbil. -
Härligt! Glöm inte att det måste vara bekvämt för brudarna också i den.
-
ähh baah! brudar är helt klart överskattat. eller iallafall att jobba för dom. jag slänger väl in en 90madras i kärran när man är ute på resa. jag kan ligga på den och eventuella fruntimmer får sova bredvid. dom behöver ju inte ligga utanför iallafall.
-
Det var fan på tiden styret………äntligen kan du få göra det du heter!
Se nu till att det blir en vettig buss, du vet vad jag menar
Log in to reply.