Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lägg upp era sköna sommarsurfbilder!

• Lägg upp era sköna sommarsurfbilder!

Publicerad av niklas_s på 26 januari, 2004 vid 21:00

Alla bilder där inte våtdräktshandskar används är välkomna.
    Hade vart gott å få lite sköna sommarsurfbilder att drägla
    över nu när snön e djup.

naish svarade 20 år, 9 månader sedan 12 Medlemmar · 26 Svar
  • 26 Svar
  • styret

Medlem
    26 januari, 2004 vid 21:56

har du kollat i galleriet?

lag lägger in några av mina bilder som ligger där iallafalll.

2936andreas-O.jpg

2936duckjibe-med.jpg

2936s77-vulcan-med.jpg

2936sk-grubby-med.jpg

2936cissi-med.jpg

mågra av bilderna blir bra mycket bättre när man blåser upp dom i lite i size så kolla in i galleriet eller på slackerstyret.com så får du dom i rätt storlek

• niklas_s

Medlem
    26 januari, 2004 vid 22:04

sköna bilder. coolt i svartvitt me. får la fortsätta me en bild som får än att ångra att man sålde freeriden smile.gif.

• styret

Medlem
    27 januari, 2004 vid 09:11

snyggt vet jag inte om det är med svartvitt men det är billigt smile.gif men kul att du gillar det. blir lite annat än alla färgbilder ehla tiden.

fyfan vad jag ska plåta i sommar. Jag är grymt sugen.
    hittade lite färgbilder från SM häromkvällen när jag letade efter något annat. hittade inte det jag skulle ha och kommer inte ihåg vad det var men iallafall så får vi se om jag kan dona färgbilderna så dom blir nått att ha.

• vinta_kestrel

Medlem
    27 januari, 2004 vid 09:23

Håller med dig styret – det ska plåtas som attans. Väntar på min EOS300D (Canon har tydligen problem att möta efterfrågan), sen jäklar…

• styret

Medlem
    27 januari, 2004 vid 09:28

jo den verkar gå bra 300an. jag har testat den någon gång och det är inget dåligt köp.
    själv är jag störtnöjd med mitt köp av en gammal yashica 200 med grymt mycket sköna funktioner. men svårt att hitta nya objektiv till den. 70mm är lite i minsta laget.

• sebbe

Medlem
    27 januari, 2004 vid 09:56

riktigt snygga bilder

• canoya

Medlem
    27 januari, 2004 vid 11:09

Återkom gärna med rapport på EOS300D när du fått den och hunnit ta lite bilder. Den verkar klart intressant.

• ian

Medlem
    27 januari, 2004 vid 15:58

livlig i apel under wave classic iaf, ah cool.gif

• skywalker

Medlem
    27 januari, 2004 vid 15:59

Riktigt snygg bild där Niklas. Riktigt romantisk grin.gif

• ian

Medlem
    27 januari, 2004 vid 16:06

oj, va stor han vart,
    här kommer en till, okänd surfare i fiskebäck grin.gif wink.gif

• diil

Medlem
    27 januari, 2004 vid 17:28

Två bilder från Yarifa i somras. Ujj va skoj det var… /D

• diil

Medlem
    27 januari, 2004 vid 17:29

En till…

• anonym-anvandare

Medlem
    27 januari, 2004 vid 21:10

Wave Classic? Var då? Har ju större vågor inomskärs i Blekinge vid eftermiddagsbris för tusan smile.gif smile.gif

• styret

Medlem
    27 januari, 2004 vid 21:20

slängde ihop nått nu ikväll när jag ahde jävligt tråkigt. det tog väl tre kvart allt som allt så det är ju ingen kioskvältare. och ja… …jag hatar min scannerjävel.

2936haga-med.jpg

• karapp

Medlem
    28 januari, 2004 vid 07:47

Får väl åxo lägga upp lite fiskebäcks porr, inte riktigt lika het som nickes dock wink.gif

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lägg upp era sköna sommarsurfbilder!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.