Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lägga upp 909 654 KB AVI från Toro i fredags

• swe-496

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 16:04
    Oåxen wrote:
    Gaahhh!

Klickar.
    Laddar och laddar och, just det, laddar!

Quicktime-loggan kommer upp och laddningen drar igång. Efter lååång tid stannar laddandet och ett retsamt Q med ett frågetecken uppenbarar sig.
    Sen ingenting.

Har Quicktime men det funkar ändå inte. Hur ska jag göra?

Tips, någon?

/ Patrik

Ladda ner filmen genom att högerklicka på den i fönstret du får upp när du klickar på länken. Öppnade den med Windows
    Media Player sen.

• Oregistrerad

Gäst
    30 oktober, 2006 vid 20:35

Skön rulle henke, du fick ju ett par sköna bildsekvenser på mig när jag rippa med mattermosen…;). Nästa gång kanske du får filma mig när jag slipar en fena eller dyl. Surfs Up!

• jeppepeppe

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 20:53

Helt underbar lite film, lyser upp ordentligt i höstmörkret!

Vem det än är som smackar läppen riktigt ordentligt någon minut in i filmen får all min respekt, snyggt! Och dessutom, vansinnnigt snyggt segel (Brandgult/orange Hot Sails SO!!)…

• ola-h

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 22:14
    Jeppepeppe wrote:
    Helt underbar lite film, lyser upp ordentligt i höstmörkret!

Vem det än är som smackar läppen riktigt ordentligt någon minut in i filmen får all min respekt, snyggt! Och dessutom, vansinnnigt snyggt segel (Brandgult/orange Hot Sails SO!!)…

Det var väl Jeppe Blomberg. Jag håller med om att det var grymt snyggt. Surfigt och avslappnat på något sätt.

• danneman

Medlem
    30 oktober, 2006 vid 22:19

Kan inte annat än att hålla med alla skön som fan 🙂

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lägga upp 909 654 KB AVI från Toro i fredags

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.