Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Lägga upp 909 654 KB AVI från Toro i fredags
-
Oåxen wrote:Gaahhh!
Klickar.
Laddar och laddar och, just det, laddar!Quicktime-loggan kommer upp och laddningen drar igång. Efter lååång tid stannar laddandet och ett retsamt Q med ett frågetecken uppenbarar sig.
Sen ingenting.Har Quicktime men det funkar ändå inte. Hur ska jag göra?
Tips, någon?
/ Patrik
Ladda ner filmen genom att högerklicka på den i fönstret du får upp när du klickar på länken. Öppnade den med Windows
Media Player sen. -
Oregistrerad
Gäst30 oktober, 2006 vid 20:35Skön rulle henke, du fick ju ett par sköna bildsekvenser på mig när jag rippa med mattermosen…;). Nästa gång kanske du får filma mig när jag slipar en fena eller dyl. Surfs Up!
-
Helt underbar lite film, lyser upp ordentligt i höstmörkret!
Vem det än är som smackar läppen riktigt ordentligt någon minut in i filmen får all min respekt, snyggt! Och dessutom, vansinnnigt snyggt segel (Brandgult/orange Hot Sails SO!!)…
-
Jeppepeppe wrote:Helt underbar lite film, lyser upp ordentligt i höstmörkret!
Vem det än är som smackar läppen riktigt ordentligt någon minut in i filmen får all min respekt, snyggt! Och dessutom, vansinnnigt snyggt segel (Brandgult/orange Hot Sails SO!!)…
Det var väl Jeppe Blomberg. Jag håller med om att det var grymt snyggt. Surfigt och avslappnat på något sätt.
Logga in för att svara.