• anonym-anvandare

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 09:48

Jag har nåt bra att fylla ditt hål med… laugh.gif laugh.gif

• karolinaekblom

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 10:11

jasså det lät trevligt.. ??

• angelika

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 11:24

jo men det var ju helt tjockt o så, det vill jag inte ha. men pappa hade en glasfibertejp som är jättehållbar o sen är den genomskinlig så den kommer inte synas heller. om man inte tittar noga förstås

• flip

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 11:55

Med cabrinha kitarna får man ”lagnings Saker” till duken också.

• anonym-anvandare

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 12:10

Eltejp är ju ganska snyggt annars! Då kan man kita när det åskar också.

/M

• denrica

Medlem
    10 augusti, 2005 vid 21:03

Ja, sätt tejp på både in och utsida. Men lämna till segelmakare sen ändå. Tejpen kan lossna efter all sol och saltvatten. Sen dras det upp värre än innan. Men tejp funkade för mig i ett par månader åtminstone.
    /DJ

• eddie

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 10:30

Torka av med alkohol innan du klistrar lagningslapparna så håller det i evighet. Låt gärna lagningen ligga i solen en stund innan du använder kiten så härdar limmet ordentligt.

• zoolander

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 10:36

Svar till:

Torka av med alkohol innan du klistrar lagningslapparna så håller det i evighet. Låt gärna lagningen ligga i solen en stund innan du använder kiten så härdar limmet ordentligt.

[/ QUOTE ]e du singel?

• eddie

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 10:52

Nja inte direkt… men kom med ett vettigt erbjudande så kanske jag kan göra ett undantag!

• angelika

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 20:38

Tack för tipset, det ska jag göra. Jag har varit och fixat rätt färg på lagningslapparna nu idag på surfers paradise, så det ska nog gå bra.

• samhansson

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 20:44

exak det som surfing handlar om, se shnygg yt på vattnet

• angelika

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 21:16

haha ja, jag kunde väl inte ha grå lagningar på en gul kite heller? hur fult hade inte dte varit?

• samhansson

Medlem
    11 augusti, 2005 vid 21:20

Nej sånt är viktigare än man tror.

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.