Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing lagning i plasten innuti leadingedge

• anonym-anvandare

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 17:21

strykjärn å bakplåtspapper funkar om man e lite händig å hålet e längst ut på blåsan…

• angelika

Medlem
    14 augusti, 2005 vid 17:28

ärligt talat vet jag inte vart hålet sitter eftersom det inte är min kite men det är nog lättast att först försöka laga det med klister o lagningslapp. jag vet bara att det inte är något stort hål ca 2 cm. funkar inte att laga den på det sättet får man ju köpa en helt ny. men tack för hjälpen

• anonym-anvandare

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 06:28

Vet du inte var hålet sitter??, sök hjälp.

• gugge

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 07:19

Angelika,

antingen köper du lagningslappar av Surfers Paradise i Göteborg, eller sticker du in på en välsorterad cykel handlare och fixar lapparna. Enkelt och smidigt.

Och du, har du aldrig lagat en punka???? Jösses!

• angelika

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 07:45

För det första så är det inte min kite jag pratar om så jag har inte en aning om vart hålet sitter. Jag försöker bara hjälpa en kompis. Bättre att han kan laga den utan att behöva köpa en helt ny.

• angelika

Medlem
    15 augusti, 2005 vid 07:48

Tack men jag har redan fixat lagningslappar av Eddie.
    PS. jag har aldrig lagat en punka, det får cykelhandlaren lr pappa göra.:p

Sida 3 av 3

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing lagning i plasten innuti leadingedge

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.