Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lagning utan estetiska förtecken…?

• herr-pelegrin

Medlem
    31 mars, 2014 vid 07:27

@Kapten K 722091 wrote:

Vanligt salt funkar faktiskt! Softpad på en Isonic carbon är lite som att rolla en ferrari med mattsvart stuprännefärg!

Ha, ha det var en liknelse absolut värd namnet! Väl medveten om att jag kulle “få på tafsen i denna tråd” så får jag böja mig och ha liknelsen i minnet nästa gång Ferrarrin luftas med sommarsvålar. Inget mer kan jag göra än att hänvisa till innebörden av rubriken…

• svenne

Medlem
    31 mars, 2014 vid 07:47

Finns väl på ett ungefär 10 kg halkskyddspulver hemma i verkstan. 😉

• herr-pelegrin

Medlem
    31 mars, 2014 vid 07:59

Svenne, det var väntat att Du skulle höra av Dig men inlägget var lite blekt i jämförelse med det om den thailändska getosten!

Hursomhelst så lovar jag att återkomma när getosten möglat, Schweizerosthålen blivit decimeterstora och koncenterade till ytan under pad-skitet, brädan delaminerats, dränks in med frätande näringsberikade blåalger och vikten på “chip-chop-produkten” ökat till 18 kg!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lagning utan estetiska förtecken…?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.