Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lågtrycken börjar radda upp sig…kanske…

• larry

Medlem
    30 augusti, 2006 vid 07:52
    Koa wrote:
    Lågtrycken börjar radda upp sig…kanske…

🙂 🙂 🙂

• jesper_b

Medlem
    30 augusti, 2006 vid 11:34

Kan en Vildshärad på söndag och en A-bay på måndag vara ett smart drag? I så fall kanske en ohejdad Torö-romantiker ger sig ut på vägarna?

/Jesper B

• koa

Medlem
    30 augusti, 2006 vid 12:15

..så här har det sett ut ett tag i sommar…och idag…

• koa

Medlem
    30 augusti, 2006 vid 12:19

..viss skillnad…hoppas det slår in…

• lars_k

Medlem
    30 augusti, 2006 vid 12:37

Helt orealistisk glädjeprognos. Kommer aldrig att slå in!

😉

• s

Medlem
    30 augusti, 2006 vid 13:38
    Jesper_B wrote:
    Kan en Vildshärad på söndag och en A-bay på måndag vara ett smart drag? I så fall kanske en ohejdad Torö-romantiker ger sig ut på vägarna?

/Jesper B

Nu är det dags att de omtalade Toröseglarna kommer till Apelviken och visar vad de går för på SM i WAVE!!!!

Kolla in http://www.apelviken.nu

/Staffan

• jesper_b

Medlem
    30 augusti, 2006 vid 15:11

S…
    Wave classic! Grymmekul med tävling men kanske ändå inte högsta prioritet. Dessutom gillar vi Toröseglare riktiga vågor (sorry kunde inte låta bli – jag tycker dock A-bay kan vara kalaskul). Fast om partyt blir som “way back” får man kanske tänka om: Dvs nedprioritera 3-4 fantastiska Gotlandsdagar mot en rejäl backsmälla i en kolerasmittad mindre småstad (men va f-n nu kaxade jag till mig igen – jag menar att Varberg är ju himla fint).

/Jesper B

• hakuna

Medlem
    31 augusti, 2006 vid 09:33
    Lars_K wrote:
    Helt orealistisk glädjeprognos. Kommer aldrig att slå in!

😉

Det beror på ifall jag har blivit frisk eller inte till på måndag.
    Nu har jag iaf rensat kalendern efter lunch på måndag…

Jag har iaf säkrat vind på söndag, då är det svampplockning i Dalsland bokat.

/n

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lågtrycken börjar radda upp sig…kanske…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.