Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läjet 070826: Var höll alla andra kitare hus?!!!

• johnk

Medlem
    30 augusti, 2007 vid 09:55

@above_the_law 409996 wrote:

Gott Torö-mannen och ni andra positiva kitare!
    Är det Edge som är Ozones High AR-kite?

Japp.

.

• bladesurfer

Medlem
    30 augusti, 2007 vid 10:00

Jepp!
    Högt AR is the grej.
    Fatta vilken höjd man kunde ha fått om det funnits en vågramp att boosta ifrån. Nu var det bara tok chop överallt vilket gjorde det svårt att tajma poppet.

1259551541_c23cb1765d_b.jpg

• johnk

Medlem
    30 augusti, 2007 vid 15:29

@Brushanen 409894 wrote:

John, du får börja köra med viktbälte om du inte fixar en ny kite

He he. Sant, men på Tisdag drar jag dit inget viktbälte behövs – San Diego. Stiltjens förlovade stad. Tänker inte ens ta med utrustningen denna gången. Ingen kiting på minst en månad 🙁 Dessutom brast min 5:e-lina på Northbommen i Söndags av okänd anledning. Kanske bra att jag aldrig drog releasen mao…

Får hoppas att inte Söndagen regnar bort nu!

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läjet 070826: Var höll alla andra kitare hus?!!!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.