Senaste nytt › Forums › Kitesurfing › Konfen Kitesurfing › Läjet är bättre än
-
hahah what you on about.,.. you obviously havent met Tarpaulin.. wet and able to blow just right…
-
@Haze 477597 wrote:
Exakt hon gör det dessutom med tjejer. Men Virena. Du får gärna dela Läjet med mig. Har ju även skaffat en Älskarinna vid namn A-bay 😉
E detta dåligt??
-
Nej då detta är bra.. En älskarinna är jag väl värd efter mina senaste bedrövelser i det “riktiga” livet 😉
-
-
HAZE!!!!!!!!!
Jag behöver behöver behöver det nu…..
Mvh: Sam
-
@Haze 477751 wrote:
Du tror väl inte att jag skulle ge en kärleksförklaring till ett secret spot 😉 Dessutom så blåste det inte sw den dagen så.
Såg inte dig ute i måndags kväll. Blåste det för mycket eller? Var mest kites i rätt märke förutom en Cab 😉
Ja det vindade för mycke för min sexa! men varför gick du inte iland där du launcha? Var du galet överriggad eller!:grin:
-
Var mest rädd för byarna.Min 3:a låg ju och väntade.Erkänn istället att du var rädd;)
-
@Haze 478046 wrote:
Var mest rädd för byarna.Min 3:a låg ju och väntade.Erkänn istället att du var rädd;)
Ja, jag erkänner, har sjukt stor respekt för att ge mig ut med sexan när medelvinden ligger typ 18-20m/s! Kanske blir en tur om jag gainar 30 kg eller köper en fyra. Har ju iofs. hittills tyckt att det varit överflödigt med en minidrake men nu har jag ju varit strandsatt pga för stark vind hela 3ggr i år så man kanske ändrar sig! Gööt att ni hade kul på drickat iaf.!
-
Skaffa dig en gottig vågis också Magnus så kommer du få massor med tillfällen att ändra uppfattning. Med riktig vågis menar jag alltså inte en droppformad twintip =)
-
Säger bara Läjet rockar som fan:cool2: Ganska mycket bättre en Viken!
-
Allt beror på vindriktningen. I tisdags så var viken 50 gånger bättre än Läjet;)
-
50 ggr fy fan! Nu menar jag ju när riktningen ligger sydväst eller väst!
Tycker det är stökigt i Viken! -
nej ni har alla fel. läjet å viken suger pung det e mycket bättre i björkäng å det e gott om plats så åk dit
Logga in för att svara.