Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läjet eller abay imon?

• Läjet eller abay imon?

Publicerad av eliasp på 14 oktober, 2008 vid 22:51

ser ju ut som vi får lite go vind imon, vad är att rekommendera till vindriktningen? ser ut som de ska bli nordlig vind.. någon annan som ska ut?

eliasp svarade 16 år, 6 månader sedan 7 Medlemmar · 24 Svar
  • 24 Svar
  • lelleee

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 22:55

Vart ser du att det ska bli nordligt? ser rätt så sydligt ut och då är det bara läjet som funkar. apel blir bra byigt på syd.

• lelleee

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 22:56

Jag kör läjet efter ett imorn,, vänsterkickers 🙂

• eliasp

Medlem
    14 oktober, 2008 vid 22:58

je du har rätt, kollade fel. ok sweet tack. (:

• kvabbso

Medlem
    15 oktober, 2008 vid 06:45

björkäng is tha´shit på syd

• eliasp

Medlem
    15 oktober, 2008 vid 11:23

får nog langa lite offergåvor till vädergudarna någon timma till innan man drar ut

• lelleee

Medlem
    15 oktober, 2008 vid 11:38

jepp, råkade visst försova mej till nu 🙂 vädret ser riktig jobbigt ut sen att vindmätarna flyger upp och ner förbättrar ju inte

• eliasp

Medlem
    15 oktober, 2008 vid 13:16

ah så gett! nä, men nu har vinden tilltagit, men ser ut som lite ogo dimma på camen i abay, och lite duggregn.

• lelleee

Medlem
    15 oktober, 2008 vid 17:45

är det nån som är på te läjet imorn torsdag istället, tänkte försöka va där till 11 med en ny helt ny naish thorn :crazy: :ooo: :smirk:

• _sofia_

Medlem
    15 oktober, 2008 vid 18:17

Jag kommer försöka fredag och lördag, de enda ja kommer ifrån tentorna :laugh:

• lelleee

Medlem
    15 oktober, 2008 vid 18:25

aight, fredag, a-bay eller cow shit bay då sofia.. om du sätter bakroll to toeside så ska jag sätta switch fs 3 och gör jag inte det så ska jag fan aldrig mer ens försöka köra en enda jävla handlepass 😡

• _sofia_

Medlem
    15 oktober, 2008 vid 18:29

Om jag får köra nått vettigt på fötterna så I promise, har kikat på en massa kitfilm så ska nog testa nått mer, om de blåser lit Linus så kan vi leka unhooked!!!!

• lelleee

Medlem
    15 oktober, 2008 vid 18:36

hell jää,, har du ingen bräda? Mattias har ju en som han aldrig använder 🙂

• _sofia_

Medlem
    15 oktober, 2008 vid 18:38

He he i know, vet int hur många gånger ja har lånat den av honom, men min ska va finish soon ah ska nog skaffa en till så detta int händer igen..

• lelleee

Medlem
    15 oktober, 2008 vid 18:44

I know the feeling 🙂

• _sofia_

Medlem
    15 oktober, 2008 vid 18:46

Vad kör du på nu då? Jag ska skaffa vågis oxå nu till vintern hade jag tänkt 🙂

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läjet eller abay imon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.