Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läjet eller björkäng i morgon förmiddag??

• Läjet eller björkäng i morgon förmiddag??

Publicerad av kalina på 30 augusti, 2006 vid 09:23

Nån som ska ut i morgon förmiddag? Ska nog dra till björkäng eller läjet runt 9 tiden :tongue:

kalina svarade 18 år, 6 månader sedan 3 Medlemmar · 6 Svar
  • 6 Svar
  • mat

Medlem
    30 augusti, 2006 vid 09:29

Kanske kanske… Lejet eller Apelviken…

/Mat

• jezaja

Medlem
    30 augusti, 2006 vid 11:15

Jag ska ut! Tentade när det blåste i början av veckan, satt inne och frossade av abstinens 🙂
    Verkar bli Apelviken om inte vinden vrider för mycket, lite sugen på plattvatten också men behövs lite mer nord för att getterön ska fungera?

• mat

Medlem
    30 augusti, 2006 vid 11:21
    jezaja wrote:
    behövs lite mer nord för att getterön ska fungera?

Jepp

/Mat

• kalina

Medlem
    30 augusti, 2006 vid 11:21

Körde i björkäng i måndags. Tyckte det var lite mycket alger. Fick rensa mina linor i 1,5 timme ( Har inte tid med sånt :mad2: ) Hur ser det ut med alger i apelviken och läjet??

• mat

Medlem
    30 augusti, 2006 vid 11:24

Lejet vet jag inte, men Apel : finns alger bara i norr sidan.

/Mat

• kalina

Medlem
    30 augusti, 2006 vid 11:37
    jezaja wrote:
    Jag ska ut! Tentade när det blåste i början av veckan, satt inne och frossade av abstinens 🙂
    Verkar bli Apelviken om inte vinden vrider för mycket, lite sugen på plattvatten också men behövs lite mer nord för att getterön ska fungera?
    Slå en signal om du ska ut så hänger jag på om det e ok? 😉
    0730 98 18 14

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läjet eller björkäng i morgon förmiddag??

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.