Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läjet fredag!

• gonzo

Medlem
    21 februari, 2008 vid 21:36

haha skånskar e det sista man hejjar på….
    ja men du får tänka på att jonaish e inte så gammal, men dricka sprit kan han.

• wakenils

Medlem
    21 februari, 2008 vid 21:40

nån som ska ner från götet eller? gud verkar vara pissnödig… trevligt

• jezaja

Medlem
    22 februari, 2008 vid 07:44
    WakeNils;446308 wrote:
    nån som ska ner från götet eller? gud verkar vara pissnödig… trevligt

Tycker det ser lite rörigt ut idag, vinden vrider och har sig. Imorgon tror jag däremot skarpt på, förmiddagen då det legat på samma hela natten kan nog bli riktigt häftig.

• wakenils

Medlem
    22 februari, 2008 vid 08:01

imorgon ser nice ut! då blir det åka av… uppehållsväder och bra tryck!

• above_the_law

Medlem
    22 februari, 2008 vid 22:02
    debkåusf;446216 wrote:
    Någon som e på kl. 14:30 typ? Finns viss risk att det blir förmycke men går det o köra så lär vågorna nå rekordhöjd för iår!:smirk:

Tja det blev ju riktigt bra till slut:smile: !
    Tyvärr blev jag ju RIKTIGT avkyld efter att ha tappat brädan när jag just tagit höjd för att rida vågor hela vägen från yttre piren, hmmm.
    STOOOOOORT TACK till, tror det var Christoffer?, som hittade brädan under tiden som jag draggade in till land och hämtade min vågis för att leta, precis innan det blev mörkt som i en kista….Tack också Magnus “D” för att du kom ut när jag letade och sa att ni hittat brädan: Är det Christoffer han heter?
    Jag ser fram emot ett bra tillfälle att åtgälda tjänsten med en barkväll på John´s eller liknande:laugh: !

• gonzo

Medlem
    22 februari, 2008 vid 22:16

Japp var Christopher ! du behöver inte tacka sånt som hörtill.

• gonzo

Medlem
    22 februari, 2008 vid 22:18

nicco ring mig. så vi kan ut å köra i morgon.
    0702 045 964

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läjet fredag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.