Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läjet tidigt söndag

• Läjet tidigt söndag

Posted by zilversurfarn on 19 oktober, 2008 at 06:25

Nåja man är väl inte lika morgonpigg som Peter i Åsa men jag kommer vara i kohagen runt kl 9. Nån annan som är pigg?
    Idag lär det vara bättre tryck än igår Mat…

zilversurfarn replied 16 years, 2 months ago 8 Members · 15 Replies
  • 15 Replies
  • haze

Member
    19 oktober, 2008 at 06:48

Jag kommer nu…

• zilversurfarn

Member
    19 oktober, 2008 at 06:52

Gott! Drar nu är där om en halvtimma.
    Nån som sett en kvarglömd hundkrok förresten, har förmodligen glömt den i Apelviken i tisdags? En rostig sak med en svart Monkeykitesleach…

• haze

Member
    19 oktober, 2008 at 14:23

Tackar gubbar för en go session idag. Lätt topp 10 på min lista över Läjet dagar. Repris imorgon ser det ut som. Mat du är väl på? Zilversurfan du kommer efter kl 13 eller?

• mat

Member
    19 oktober, 2008 at 15:33

@Haze 509437 wrote:

Tackar gubbar för en go session idag. Lätt topp 10 på min lista över Läjet dagar. Repris imorgon ser det ut som. Mat du är väl på? Zilversurfan du kommer efter kl 13 eller?

Fan guys, ni missade nåt magiskt tidigt imorse i Lejet!! Riktigt fint surf var det!!!!!!

Klart är jag med imorgon… runt 12 eller vad tycker ni?

/M

• haze

Member
    19 oktober, 2008 at 15:37

12 låter kanon för mig!

Jo jag vet att jag missade nåt magiskt i morse. Men det förtjänar jag säkert Mat 😉

Tar du med lite klibbor till mig imorgon och min GPS Mat?

• mat

Member
    19 oktober, 2008 at 15:50

@Haze 509465 wrote:

12 låter kanon för mig!

Jo jag vet att jag missade nåt magiskt i morse. Men det förtjänar jag säkert Mat 😉

Tar du med lite klibbor till mig imorgon och min GPS Mat?

Japp perfekt vinkel för goofy foot som Yann och jag!! långa cleana waves var det i fantastiskt soluppgång ljus 🙂 🙂

Ses i morgon kl 12 då med några klibbor 😉

• zilversurfarn

Member
    19 oktober, 2008 at 15:58
    Mat;509477 wrote:
    Japp perfekt vinkel för goofy foot som Yann och jag!! långa cleana waves var det i fantastiskt soluppgång ljus 🙂 🙂

Ses i morgon kl 12 då med några klibbor 😉

Visst var det fint, men imorgon blir det ändå bättre! Blev det några schyssta kort förresten? Du får gärna sätta lite klibbor på min bil o hjälm oxå om du vill:wink:
    Kommer nog ner runt kl 13.

• blackadder

Member
    19 oktober, 2008 at 16:48

Jajaja… Själv ska jag spendera 5 dagar i Nyköping och Helsingfors. Utan möjlighet till surf.:mad:

• sourra

Member
    19 oktober, 2008 at 19:25

Förbannat att man valde att inte köra Läjet imorse då…

• rusiak

Member
    19 oktober, 2008 at 20:59

@sourra 509566 wrote:

Förbannat att man valde att inte köra Läjet imorse då…

mannen, var på väg att ringa dig förut me nåe kom emellan. Var har du varit snurra, jag o megafonen har saknat dig o lina.

//max

• sourra

Member
    19 oktober, 2008 at 21:05

Yoo M.F! Jag har fastnat halvvägs till varet några gånger nu men snart är det dags att åka hela vägen igen. Lina hälsar att hon ser fram emot att höra dig käka banan i megafonen igen.

• svinet

Member
    20 oktober, 2008 at 06:52

@sourra 509624 wrote:

Yoo M.F! Jag har fastnat halvvägs till varet några gånger nu men snart är det dags att åka hela vägen igen. Lina hälsar att hon ser fram emot att höra dig käka banan i megafonen igen.

Man skall alltid gå hela vägen…

• lelleee

Member
    20 oktober, 2008 at 08:07

Nån som är på väg ut???

• haze

Member
    20 oktober, 2008 at 08:09

Kl 12……

• zilversurfarn

Member
    20 oktober, 2008 at 11:08

drar nu

Log in to reply.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läjet tidigt söndag

You must be logged in to create new discussions.