Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läjet tisdag förmiddag någon?

• above_the_law

Medlem
    27 augusti, 2008 vid 07:27

Tja,
    är det inga nyblivna pappor/mammor som vill ut och kita idag (gärna Läjet eller i Gbg)?

I så fall kan vi ju turas om att passa knoddarna och köra varannan timme eller liknande.
    Vad sägs?
    Nic, Pierre mfl…..??!!!

• eddman

Medlem
    27 augusti, 2008 vid 08:54

då var det dags, jag är i kohagen om 40min, blackadder är redan där.

ses!

ed

• nic

Medlem
    27 augusti, 2008 vid 09:15
    above_the_law;494257 wrote:
    Tja,
    är det inga nyblivna pappor/mammor som vill ut och kita idag (gärna Läjet eller i Gbg)?

I så fall kan vi ju turas om att passa knoddarna och köra varannan timme eller liknande.
    Vad sägs?
    Nic, Pierre mfl…..??!!!

Jag funderar på att ta lite ledigt från jobbet imorgon torsdag istället.

nic

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läjet tisdag förmiddag någon?

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.