Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läjet torsdag!

• Läjet torsdag!

Publicerad av debkausf på 19 februari, 2008 vid 19:16

Jag riggar(Ina da hage ina da shit!!) kl. 16 om vinden vill, ser ju bra ut på prognosen! Nån som e på!?:smile:

gonzo svarade 16 år, 9 månader sedan 11 Medlemmar · 24 Svar
  • 24 Svar
  • rusiak

Medlem
    19 februari, 2008 vid 19:51

Tjenixen!!

Om jag e pigg o alert så är jag nog på! Ser ju ut att kunna bli ngt, gött 🙂

//Alex

• blackadder

Medlem
    19 februari, 2008 vid 20:12

Jag kommer ringlandes vid 16 om inte Windgurun lägger in sitt veto (eller chefen för den delen).

• surfmc

Medlem
    19 februari, 2008 vid 20:50

@rusiak 445817 wrote:

Tjenixen!!

Om jag e pigg o alert så är jag nog på! Ser ju ut att kunna bli ngt, gött 🙂

//Alex

Kom igen nu och ta ut lite komp så kan du göra mig sällskap, lagom att dra ner efter lunch.

• plattvatten

Medlem
    19 februari, 2008 vid 22:18

@debkåusf 445807 wrote:

Jag riggar(Ina da hage ina da shit!!) kl. 16 om vinden vill, ser ju bra ut på prognosen! Nån som e på!?:smile:

Ingen ifrån göteborg som ska ta en svaäng tidigt??

• johnk

Medlem
    20 februari, 2008 vid 10:02

@Plattvatten 445853 wrote:

Ingen ifrån göteborg som ska ta en svaäng tidigt??

När tidigt? På em eller morgon?

• above_the_law

Medlem
    20 februari, 2008 vid 10:33

Jo då:-)!!!
    Jag kommer nog att köra i Läjet från ca 14.00. Drar från Billdal redan kl 10.00 men ska jobba i Varberg och Falkenberg innan.
    Har varit (är) lite krasslig men nu är min torris lagad:-)…så nada kan stoppa mig om vinden verkligen infinner sig!
    Vi ses där!

• robrox

Medlem
    20 februari, 2008 vid 16:10

Om ni är uppvärmda kan jag ju komma ner strax efter 16 och fota lite sköna stunts men jag kommer stå på piren så vill ni hamna på bild håll er i den delen. Kan vara där runt 16:00. Ingen garanti men ser ni en snubbe stå och frysa är det jag 🙂

Snygg bild above_the_law 😉 känns länge sen jag tog den

• surfmc

Medlem
    20 februari, 2008 vid 16:14

När kommer folk vara nere i morron då?

Det verkar ju vara 8-11 enligt DMI och åka lite på kvällen, jag hoppas komma ner till Läjet vid typ 13-tiden, kanske tidigare.

• gonzo

Medlem
    20 februari, 2008 vid 17:19

era små gottegrisar

• above_the_law

Medlem
    20 februari, 2008 vid 17:39

Visst är den snygg:smile: !!!!
    Det ska du ha cred för…men så frågade ju om jag fick ha den som signatur också….

Dessutom så länkas man till din hemsida om du klickar på fotot (tack vare lite hjälp från vår vän Sourra).

Johan “Sourra” var visst vänlig nog att runda hörnen också…Tyvärr blev det igentligen “fel bild”! Jag tänkte tagit den där jag gör en kraftfullare sväng med mera spray, men orkade inte ta upp det med Sourra, he he…

OBS! Johan “Sourra” gav också ett bra tips på hur man gör “watermark/C” på sina foton för att hindra att fel upphovsman får cred. Tycker nog du ska kolla upp det med tanke på framtida bilder på din hemsida.

Vi ses i Läjet!

RobRox;445995 wrote:
    Om ni är uppvärmda kan jag ju komma ner strax efter 16 och fota lite sköna stunts men jag kommer stå på piren så vill ni hamna på bild håll er i den delen. Kan vara där runt 16:00. Ingen garanti men ser ni en snubbe stå och frysa är det jag 🙂

Snygg bild above_the_law 😉 känns länge sen jag tog den

• gonzo

Medlem
    20 februari, 2008 vid 18:16

den e riktigt fin den bilden

• robrox

Medlem
    20 februari, 2008 vid 18:40

Jag menade verkligen inte att klanka på att du använder bilden du fick ju verkligen lov att göra det och att du länkar den gör ju inte saken sämre. Tvärt om diggar jag starkt att se min bild användas som du använder den 🙂

Angående watermark så vet jag inte om jag orkar bry mig. Jag fotar för att jag tycker det e kul inte för att tjäna pengar “sure” 😉 och om folk vill använda bilderna så är det helt OK by me, givetvis väldigt trevligt om man frågar först. Men så länge jag inte ser att någon tjänar pengar på mina bilder så kommer jag nog inte sätta några watermarks. Ja läjet blir fett jag har kollat med familjen och det e cool att komma iväg ett par timmar.

• surfmc

Medlem
    21 februari, 2008 vid 09:53

Jag drar till Lejet nu !

• plattvatten

Medlem
    21 februari, 2008 vid 10:28

@johnk 445919 wrote:

När tidigt? På em eller morgon?

När du du vill, börjar blåsa upp nu! Slå en pling 0732-616844

• johnk

Medlem
    21 februari, 2008 vid 11:53

@Plattvatten 446112 wrote:

När du du vill, börjar blåsa upp nu! Slå en pling 0732-616844

Det får bli göteborg med omnejd för mig idag. Jobb jobb…

Sida 1 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läjet torsdag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.