Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läjet torsdag!

• surfmc

Medlem
    21 februari, 2008 vid 14:10

Läjet var nice mellan halv tolv och ett, ensam ute med hela havet själv. Bra tryck i något nedtrimmad 9:a. Ni som ska köra senare får nog en skön session bara regnet försvinner.

• djevulen

Medlem
    21 februari, 2008 vid 14:55

för hilvede,e jag den enda surfaren som har ett jobb å sköta??,klipp er å skaffa er ett jobb,,,,,har iofs myglat till mig ledigt efter kl 12 imorra,e det någon annan som e på plats då?

• robrox

Medlem
    21 februari, 2008 vid 15:14

Sorry boys vädret inbjöd inte till något vidare fotoljus. Regnet öste ner så jag sitter hemma och pillar mig i navlen. Ska nog köpa ett regnskydd till kameran men så länge jag inte har det kan jag iaf stanna hemma med gott samvete.

Sorry Nicco en annan dag 🙂

• debkausf

Medlem
    21 februari, 2008 vid 18:39

Gott kört gubbar(kvabbso, pihlblad o Nicco) blev nog min bästa session på en månad typ!!! Då e de bara att ladda för morgondagen o övermorgondagen o dagen efter de! Skönt att det gick o köra till 18:20! Imorgon blir det kanske stormkite!

• pihlblad

Medlem
    21 februari, 2008 vid 20:37

Riktigt fräscht va det allt!

• pihlblad

Medlem
    21 februari, 2008 vid 20:38

kul om du va med o surfa nån gång anders i stället för att ligga karin helatiden!

• gonzo

Medlem
    21 februari, 2008 vid 20:47

jag ligger då inte med någon
    jag måste ju jobba lite så att sverige går runt

nä 4F

FY
    FAN
    FÖR
    FEDDA

• robrox

Medlem
    21 februari, 2008 vid 20:53

Är det Läjet imorgon med?? kan sticka ner och fota på lunchen om det inte regnar kanske.

• gonzo

Medlem
    21 februari, 2008 vid 20:56

ja läjet e nice men jag kommer inte ner fören efter lunch.
    kräm med lite foto

Sida 2 av 2

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Läjet torsdag!

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.