Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lämnade bussen obevakad i 1½ timme…

• Lämnade bussen obevakad i 1½ timme…

Publicerad av rookie på 12 augusti, 2007 vid 13:55

Var nere i Skåne med polarna och badade vid Sandhammaren. Två i gänget dröjde sig kvar vid glasskiosken väldigt länge. Jag lade ingen större vikt i detta, tänkte mest att de inte kände för stranden och tog en promenad i skogen.

Fem dagar senare märker jag detta, blev ganska så stum när jag såg min omstripeade buss.

simpa svarade 17 år, 7 månader sedan 2 Medlemmar · 7 Svar
  • 7 Svar
  • simpa

Medlem
    12 augusti, 2007 vid 14:04

Tror det är något knas med bifogningen igen, ladda upp bilden någon annanstans och skriv http://www.sidan.se/bild.jpg.
    Utan apostrofer givetvis. Tråkigt med bussen!

• rookie

Medlem
    12 augusti, 2007 vid 14:10

Gick inte att slänga upp bilden på ”Galleri” heller. Ha du någon bra sida som man kan lägga upp bild utan att behöva registrera sig?

• simpa

Medlem
    12 augusti, 2007 vid 16:24
  • rookie

Medlem
    12 augusti, 2007 vid 21:08

Då ska vi se…

bild på bussen:
    linuslitenix2.jpg

• simpa

Medlem
    12 augusti, 2007 vid 21:11

Trodde det var något allvarligt, det där såg helt okej ut! =)

• rookie

Medlem
    12 augusti, 2007 vid 21:15

Väldigt roligt påhitt. Detta är ju en sådan idé som kommer efter några öl men ytterst sällan genomförs då man nyktrat till.

Tack för hjälpen med bilden och html.

• simpa

Medlem
    12 augusti, 2007 vid 21:19

@rookie 404789 wrote:

Väldigt roligt påhitt. Detta är ju en sådan idé som kommer efter några öl men ytterst sällan genomförs då man nyktrat till.

Tack för hjälpen med bilden och html.

hehe sant, men lite shysst var det att det blev på taket och inte tvärsöver sidan på bilen. Då lär man ju fundera, har dem gått och bucklat till ditt tak nu 🙂
    Inga problem!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Konfen Vindsurfing Lämnade bussen obevakad i 1½ timme…

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.