Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Lancelin Ocean Classic 2010

• klang

Medlem
    10 januari, 2010 vid 08:32

Han verkar gå bra på sina Fanatic den Volwater

• janne

Medlem
    10 januari, 2010 vid 14:09

Måste rätt dig lite det var 3:e gången i rad som Volwater tog hem det.
    2008 när jag var där så var det en tuff fight mellan Peter Volwater och Patrik Diethelm, det avgjordes på den korta löpsträckan på stranden till målet.
    Grymt rolig tävling med bra party på kvällen….

• klang

Medlem
    10 januari, 2010 vid 23:20
    janne;594626 wrote:
    … en tuff fight mellan Peter Volwater och Patrik Diethelm, det avgjordes på den korta löpsträckan på stranden till målet.

Hoppla… då skulle de nya speedkilona som jag fick i julklapp inte hjälpa till… har ju äntligen brutit 85-vallen. Är dock lite svårkontrollerade !muskler… de har tendens till självsvängning, har som tur var inte stött på någon resonansfrekvens… en gördel och en bra Mystic våtdräkt borde hålla sakerna på plats…

• kapten-k

Medlem
    11 januari, 2010 vid 00:36

HAHAHA klang, det här blir hårt, jag fick vinterkräk sjukan ju, så nu är jag nere på 88kg.
    Måste tillbaka till den goa maten på jobbet!!

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Senaste nytt Forums Vindsurfing Slalom, Speed & Racing Lancelin Ocean Classic 2010

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.