Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Landet runt
-
surferic wrote:Billy’s point, G-bay förra veckan: kompakt is med feta vallar så långt ögat når.
Detta är ta mig f_n inte sant!!! Å nu tok snöar det IGEN!! 😡
Våren i Gävle vägrar helt enkelt att inifnna sig! -
Hägerstenshamnen Stockholm för ca en vecka sedan. Numera tunnare snö men lika mycket is…
-
Basse wrote:TT måsta släppa till påsk. Det är plussgrader dygnet runt nu ju…. KLagshamn brukar väl kunna leverera stadiga briser på vårkanten också och där är det väl isfritt!!??
Klagshamn är isfritt, var ute förra helgen tror jag det va..
-
Ja i umeå ligger isen så långt man kan se, typ hela vägen till finland har jag hört ryktas om nån stans. skoterspåren ringlar på umeälven. Och idag är första dagen på mycket länge med iaf 3-4plusgrader mitt på dagen. så våren kanske kommer nån gång här uppe också, men fortsätter den här kylan på nätterna så lär det väl bli lagom med årspremiär vid sommarlovets start i G-bay.
-
Oregistrerad
Gäst4 april, 2006 vid 16:38mr_johan wrote:sopade gatorna i även i båstad idag, våren är här!!Samma här. låg i trädgården och rensade land och kollade på alla krokusar.
Sen kollade jag webbcam på Öland och vid 14.00 tiden så började en sydväst på 9-10 m/s blåsa sen var det bara att dra över och segla.
Fan S-Holm måste vara en av världens största vintersportorter
🙂 -
Tja, men va fanken snackar ni om. Isfritt i Varberg. Folk gick utan jacka i lördags. Sopmaskiner på trottoaren nu till veckan. 9 sekundmeter på fredag, och nytt album med morrissey i torsdags. Donde esta problema?
-
Oregistrerad wrote:mr_johan wrote:sopade gatorna i även i båstad idag, våren är här!!
Samma här. låg i trädgården och rensade land och kollade på alla krokusar.
Sen kollade jag webbcam på Öland och vid 14.00 tiden så började en sydväst på 9-10 m/s blåsa sen var det bara att dra över och segla.
Fan S-Holm måste vara en av världens största vintersportorter
🙂Men vi sökte iaf sommar OS för ett par år sedan. Men det kanske var lika bra att det inte blev något nu när istiden är här.
-
Oregistrerad
Gäst5 april, 2006 vid 06:52Men vi sökte iaf sommar OS för ett par år sedan. Men det kanske var lika bra att det inte blev något nu när istiden är här.
Fattar du att Nisseman och jag skulle segla idag. Sommardäck påsatta på PTn. Gick och la mig glad i hågen över att nu till helgen så var det sol och bra vind enligt prognosen. Och du på väg ner
Vaknade upp och vad fan.
Massor av snö över natten HELVETE.
Nu återstår bara att sälja allt och flytta 1000 mil söderut
Kenneth -
Oregistrerad wrote:Men vi sökte iaf sommar OS för ett par år sedan. Men det kanske var lika bra att det inte blev något nu när istiden är här.
Fattar du att Nisseman och jag skulle segla idag. Sommardäck påsatta på PTn. Gick och la mig glad i hågen över att nu till helgen så var det sol och bra vind enligt prognosen. Och du på väg ner
Vaknade upp och vad fan.
Massor av snö över natten HELVETE.
Nu återstår bara att sälja allt och flytta 1000 mil söderut
KennethGud vad skönt att fler har detta helvete. Nu känns allt lite lättare, tack Kenneth!
-
surferic wrote:Billy’s point, G-bay förra veckan: kompakt is med feta vallar så långt ögat når.
Ah! Frusna vågor?!
-
Ingen snö på västkusten, och som sagt så ligger ingen is på havet. Kommer lägga uppe tt par fina bilder ikväll… DEssutom är det lovat vind till helgen… Gött!!
-
Det är lugnt, snön är redan long gone på haga:D så det bli nog surf iallafall till helgen. Om inte annat så är det ju snart dax för Strand Horst:cool2:
/Pugge
-
Pugge wrote:Det är lugnt, snön är redan long gone på haga:D så det bli nog surf iallafall till helgen. Om inte annat så är det ju snart dax för Strand Horst:cool2:
/Pugge
Säg den glädje som varar för evigt….nädå, egentligen är jag glad för er skull (bara liiite avis…). Japp StrandHorst närmar sig! Ska bli kanonkul!
Logga in för att svara.