• Oregistrerad

Gäst
    5 april, 2006 vid 08:48

Säg den glädje som varar för evigt….nädå, egentligen är jag glad för er skull (bara liiite avis…). Japp StrandHorst närmar sig! Ska bli kanonkul!

http://www.owc.nu/webcam/index.asp

lalalalalalalalalalalalalalal

• Oregistrerad

Gäst
    5 april, 2006 vid 15:14
    getwet wrote:
    donpedro wrote:
    Hela gotland e fritt (lite osäker på fårösund) ingen is så långt ögat når på alla sjyssta spots!

Oki, hur är tempen på ön längs med kusten?

Bäste herr Blöt

Perfekt för öringsfiske, drog tio i fredags i kappelshamnsviken, kring 2 grader skulle jag tippa. Isigt blir det. Byt sysselsättning med årstiden, stiffomiffo !

Herr Blåst

• johan_m

Medlem
    5 april, 2006 vid 15:47

Ja de här nedrans vädret verkar det ju inte finnas någon hejd på. igår soligt och ett par plusgrader idag ett par minusgrader och så har det kommit snart 1dm snö, nu får de nästan ta och töa snart. fortsätter det så här får vi ingen vår i år.

• nordgren

Medlem
    5 april, 2006 vid 16:33

Jag flög över Göteborgsskärgård igår och det var isfritt ända in i vikarna, såg endast någon liten trång vik som hade is. Snöfritt också, så det blir nog till att åka ner till väst(bäst)kusten snart och surfa. 🙂

• styret

Medlem
    5 april, 2006 vid 17:39

massor av snö på haga? kennta… nu får du skärpa dej. jag ahde lite på vindrutan när jag körde till jobbet vid halv åtta men inget på marken överhuvudtaget. jag tycker mer det låter som sälja skiten i norrliden och bli öbo på riktigt.

• canoya

Medlem
    6 april, 2006 vid 06:10

Jönköping 6/4:
    På Vättern börjar isen ge sig, men på de mindre sjöarna ligger den nog ett tag till.

• joth

Medlem
    6 april, 2006 vid 13:57

I lomma (Habo Ljung finns i närheten) ser det ut så här. Ingen is men jäkligt blött…

http://www.lbws.com/(3uznztqnzernqx552mqmeu45)/Default.aspx?sID=weather

Ni får komma söderut och surfa…

• men

Medlem
    6 april, 2006 vid 16:29

Det är isfritt på tykö bryggan i Stockholm, cyckla förbi idag och när solen sken verkade det inte vara aldeles för kalt, blåste ju till och med lite där idag.

micke

• getwet

Medlem
    6 april, 2006 vid 17:38
    canoya wrote:
    Jönköping 6/4:
    På Vättern börjar isen ge sig, men på de mindre sjöarna ligger den nog ett tag till.

VILKEN DJÄVLA SPEEDRÄNNA!:smile:

• sinclair

Medlem
    6 april, 2006 vid 19:00

Var ut och surfade i dag i Höllviken(Skåne). Lufttemp: 5, Vattentemp: ? Det funkade bra tycker jag. Till påsk sa de att det kanske skulle bli 10-15 grader i luften så Skåne är kanske ett alternativ?

• tomasn

Medlem
    7 april, 2006 vid 12:27

Ivösjön idag. Bara lite issörja kvar.

• canoya

Medlem
    7 april, 2006 vid 13:32

Idag är det sydlig vind så nu är nog issörjan på väg mot Motala och Askersund och smälter förhoppningsvis på vägen.

• stinger

Medlem
    9 april, 2006 vid 14:11

Tvärskogsudde för några timmar sen. En skridskoåkare en bra bit ut som kom helskinnad iland så det ser inte så kul ut…

• gurra1978

Medlem
    9 april, 2006 vid 15:16

Ålandshav är isfritt. Det går således att segla på Matsväg, Salnö och Svartklubben. Denna bild är tagen idag vid Grisslehamn. Om man känner för att segla i Väddö kanal får man vänta ett tag. Där är isen 50 cm.

Säsongen är igång för oss stackars 08:or. Äntligen!!!!

Se bild här:
    http://www.junkshop.nu/gurra1978/Annat/grisslehamnnorrut.jpg

• getwet

Medlem
    9 april, 2006 vid 18:39

Tror det blir Haga Point till påsk, eller det blir det helt enkelt. Fick rapporter om riktigt bra segling där idag. Pallar inte med det här djävla groggtillbehöret som ligger överallt i Sthlm.

Så Carbone, ladda V8.an med massor av nedhal för nu kommer jag snart.
    Och Pugge, hoppa i vattnet nu!

Sida 3 av 4

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA

Registrera dig

Använd ditt Facebook-/Googlekonto.

Eller e-post

[RM_Form id='2']

Välkommen

Ny diskussion i forum

Du måste vara inloggad för att skapa nya diskussioner.