Senaste nytt › Forums › Vindsurfing › Konfen Vindsurfing › Landet runt
-
getwet wrote:Tror det blir Haga Point till påsk, eller det blir det helt enkelt. Fick rapporter om riktigt bra segling där idag. Pallar inte med det här djävla groggtillbehöret som ligger överallt i Sthlm.
Så Carbone, ladda V8.an med massor av nedhal för nu kommer jag snart.
Och Pugge, hoppa i vattnet nu!Får förmodligen min sele denna vecka sen blir det premiär!
Förresten så här såg det ut idag på Haga Point:wink:
/Pugge -
Kapellskär är öppet! men en del isbitar ligger och flyter här och där.
Andra ställen som Östernäs där är det issörja och Versternäs är det fortfarande heltäckande is…
sugen är man nu så det räcker!!
-
Öppet i Gävle/Engeltofta var ut å kolla för en timme sen
Brädviken går inte å komma ner till fullt me snö på sista vägbiten.
Ursäkta sepia effekten visste inte att den var aktiverad. -
Öppet i E-tofta! Märkligt, så här såg det ut vid Rocky Point igår.
-
surferic wrote:Öppet i E-tofta! Märkligt, så här såg det ut vid Rocky Point igår.
du får se till å damma av brädan nu! 😀
-
Så här såg det ut i Glafsfjorden (Arvika) i förrgår, och det har smält lite mer igår och idag.
-
Och här kommer Varamon (Vättern Motala) på påskafton. Norra delen av viken ligger öppen…
Såg att Kiteforumet hade nån tråd om Sveriges vackraste surfspot… Jag (iofs lokalpatriot) tycker att det här platsar.
-
Nu är säsongen öppnad i Jönköping. Byig sydväst på Västersjön med 6,2 igår eftermiddag.
-
Gävle verkar vara ett riktigt snöhelvete….
Ni har ju haft hur mycket snösom helst i år…. -
Umeå har det äntiligen börjat töa i nu, men isen ligger fortfarande på umeälven och solid på havet utanför så det ser ut som att premiären får vänta. 🙁
-
Centrala Småland idag. Ser bra ut…ska bara skaffa en ny huva sen blir det surf.
-
Premiären avklarad! (Hägerstenshamnen – Stockholm)
4 grader i vattnet 8-10 i luften. Strålande sol.
5/3 semidry, huva, Uppklippta Biltemahandskar, Atan 7mm Polar (Helt otroliga dojjor. Man svettas i dem i 4 gradigt vatten!). Lite kallt om fingrarna annars helt OK.
Logga in för att svara.