Senaste nytt Forums Kitesurfing Konfen Kitesurfing Landkite-spots i Gbg…..

• Landkite-spots i Gbg…..

Publicerad av nn4an_mike på 9 mars, 2005 vid 10:06

Tjena! Jag e på jakt efter schyssta spots på land för att flyga kite i Gbg-trakten. Jag känner till fiskebäck, men jag har även testat Skatås-fotbollsplanerna… ( där sög det för vinden var tok-byig och vände riktning hela tiden ). Sen har jag även varit på toppen av brudarebacken, där det i och för sig blåste bra å jämn vind, fast tyvärr e det på tok för mycket taggbuskar däruppe… Igår var jag vid torslandas modellflygklubb, där det oxå blåste bra vind, fast där är det för mycket hinder i vägen, såsom klubbhus å stolpar…. Finns det nån annan bra öppen yta i gbg-området som skulle kunna funka…. (Jag vågar mig inte ut på isarna så alla sjöspots går bort…) Tacksam för tips.
    Mvh
    Micke

flip svarade 20 år, 2 månader sedan 2 Medlemmar · 1 Svar
  • 1 Svar
  • flip

Medlem
    9 mars, 2005 vid 15:48

brunnsparken

Logga in för att svara.

Installera Surfzone som app?
PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

PNFPB Install PWA using share icon

Installera Surfzone appen genom att använda funktionen "Lägg till på hemskärmen" i Webbläsaren. På din iPhone/iPad, klicka på "dela" ikonen i webbläsaren och välj "Lägg till på hemskärmen".

Surfzones app (PWA) har installerats.

Push notification permission blocked in browser settings. Reset the notification settings for website/PWA